مدیرعامل باشگاه پیکان اعلام کرد همانطوری‌كه بازی با الهلال برای پرسپولیس اهمیت دارد، بازی این تیم تهران برابر گسترش فولادتبریز هم برای تیم‌های پایین جدول بخصوص پیكان حائز اهمت است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پیکان، محمود شیعی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال پیکان پیش از دیدار حساس با راه‌آهن، ضمن بیان مطلب فوق گفت: با دعای خیر پرسنل گروه صنعتی ایران‌خودرو، درایت كادرفنی و بازی مقتدرانه شما بازیكنان امیدوارم امروز، روز موفقیت آمیزی برای پیكان رقم خواهد خورده و ان‌شا‌ءالله پس از پیروزی، دست در دست هم به زیارت بارگاه ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) خواهیم رفت.

وی با ابراز نگرانی در خصوص عدم همراهی چند تن از بازیكنان اصلی و تاثیرگذار تیم پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز تاکید کرد: سرنوشت تیم‌های پایین جدول به این بازی گره خورده و همانطوری‌كه بازی با الهلال برای پرسپولیس اهمیت دارد، این بازی نیز برای تیم‌های پایین جدول بخصوص پیكان حائز اهمیت خواهد بود؛ هر چند كه ما با قدرت كار خود را انجام داده و حق خود را در مستطیل سبز خواهیم گرفت.

مدیرعامل باشگاه پیکان ادامه داد: مطمئنم كادرفنی و بازیكنان پرسپولیس به مانند همیشه با تمام توان برابر گسترش فولاد ظاهر شده و بازی شرافتمندانه‌ای از خود به نمایش خواهند گذاشت.

شیعی در پایان گفت: تا كنون كمتر پیش آمده كه تا هفته پایانی تكلیف تیم‌های بالا و پایین جدول به اینصورت نامشخص باشد و امیدوارم سازمان‌های ذیربط امتحان خود را به خوبی پس داده و از این مسابقات و امتحان سربلند بیرون بیایند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.