سرمربی تیم فوتبال فولادنوین خوزستان پس از قهرمانی تیمش در لیگ دسته یک فوتبال کشور، گفت: می​خواستیم حقانیت فولادنوین در هر دو گروه لیگ دسته یک را به اثبات برسانیم، به همین دلیل بازی با کیفیتی ارائه دادیم.

سیدکورش موسوی در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، پس از پیروزی تیمش مقابل سیاه​جامگان مشهد در فینال لیگ دسته یک کشور، اظهار کرد: این بازی برای ما بسیار مهم بود، چرا که در فصل گذشته نماینده مشهد در خوزستان نفت مسجدسلیمان را شکست داد و این مساله به ما انگیزه داد تا جام قهرمانی را در استان نگه داریم.

وی ادامه داد: دیروز همچنین تماشاگران در استادیوم حضور پیدا کردند و برای اولین بار حضور این تعداد تماشاگر را تجربه می​کردیم و جا دارد از آن‌ها تشکر کنم، چرا که به خوبی تیم​مان را مورد حمایت قرار دادند و فرهنگ تماشاگران خوزستانی را به رخ همگان کشیدند.

سرمربی تیم فولاد نوین خوزستان گفت: ما در هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر در این بازی بسیار خوب کار کردیم و خدا به ما لطف کرد تا توانستیم قهرمان شویم. ما در این بازی می​خواستیم حقانیت تیم فولادنوین در هر دو گروه لیگ دسته یک را به اثبات برسانیم، به همین دلیل سعی کردیم بازی خوب و با کیفیتی را به نمایش بگذاریم و ثابت کنیم تیم فولادنوین شایسته قهرمانی است.

وی بیان کرد: در زمینه انگیزه بازیکنان ما سعی کردیم بازیکنان را متوجه کنیم که در خانه، هیچ تیمی ما را شکست نداده است و تاکنون باخت نداشته‌ایم و در این بازی هم باید این‌ گونه باشیم و رکورد نباختن در خانه را حفظ کنیم. خدا را شکر شرمنده مردم نشدیم و هدیه​ای ناقابل را از طرف باشگاه مظلوم فولادنوین به هواداران و مردم خوزستان تقدیم کردیم.

موسوی با بیان این‌که قرارداد من ساعت هشت شب روز گذشته به پایان رسید، گفت: از این پس هر آن‌چه مدیریت باشگاه تصمیم بگیرد به آن احترام می​گذارم و باید ببینم چه اتفاقی می​افتد. امیدوارم این امتیاز ارزشمند که زحمات زیادی برای آن کشیده شده است، در استان فوتبال خیز خوزستان باقی بماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.