هافبک ملی‌پوش بورسیادورتموند هرچند قراردادش را تمدید نکرده اما قصد ترک مشکی و زردپوشان را در تابستان ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در چند هفته گذشته آخرین اخباری که در مورد «ایلکای گون‌دوگان» شنیده شد، بحث عدم تمایل و رغبت وی به تمدید قراردادش با دورتموندی‌ها بود. پس از اعلام تصمیم وی برای عدم امضای قراردادی جدید، شایعاتی در مورد مقصد بعدی وی انتشار یافت. در این‌باره رسانه‌ها خبر از حضور او در تیم‌های انگلیسی به خصوص منچستریونایتد دادند.

همین‌طور برخی نشریات آلمانی عنوان کردند امکان معاوضه او با ماریو گوتسه از بایرن مونیخ وجود دارد.

این ستاره روز گذشته در مصاحبه‌ای با خبرگزاری ورزش آلمان عنوان کرد عدم امضای قرارداد جدید به معنای ترک حتمی دورتموند در تابستان سال جاری نیست.

گون‌دوگان گفت: دوست ندارم بیهوده در مورد ترک دورتموند جنجال بوجود آید. بلکه علاقمندم نشان دهم که آمادگی ماندن و انجام آخرین سال تعهدم را نزد بورسیا دارم.

وی که قراردادش ابتدای تابستان سال آینده به پایان می‌رسد، ادامه داد: البته این خواسته بستگی به باشگاه دارد که علاقمند باشد یک فصل دیگر براساس قرارداد با من همکاری کند.

او ادامه داد: از نظر شخصی هم علاقه‌ای ندارم با رفتنم به باشگاهم لطمه‌ای وارد شود.

براساس گزارش روزنامه بیلد، در انگلیس در کنار منچستریونایتد، تیم‌های منچسترسیتی و آرسنال نیز علاقمند به گون‌دوگان هستند. در اسپانیا نیز بارسلونا تمایل زیادی به جذب این بازیکن نشان می‌دهد. هرچند در فصل نقل و انتقالات تابستانی مجاز به خرید بازیکن نیست.

وی در مورد این که چه زمانی به طور قطعی مشخص خواهد شد که در دورتموند ماندگار یا رفتنی است،‌نیز اظهارداشت: دوست ندارم تاریخی بگویم که بیهوده باعث ایجاد فشار برمن شود.باید ابتدا همه گزینه‌ها را شناسایی و مورد بررسی قراردهم و بعد به جمع‌بندی برسم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.