سنگربان بایرن می گوید که تیمش در دیدار برابر بارسلونا گل نخست را بر خلاف جریان بازی خورد. او می گوید هر تیمی برابر مسی اشتباه کند تاوان آن را پس خواهد داد.

به گزارش ایسنا، بارسلونا در دیدار حساس دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیروزی ارزشمندی را در نوکمپ به دست آورد و توانست با سه گل بایرن مونیخ را از پیش رو بردارد.

مانوئل نویر سنگربان بایرن پیش از این دیدار گفته بود که اجازه هنرنمایی به لیونل مسی نمی دهد اما این ستاره آرژانتینی عملکرد درخشانی داشت و با به ثمر رساندن دو گل و یک پاس گل درس خوبی به نویر داد.

سنگربان بایرن از شکست تیمش برابر بارسلونا بسیار ناراحت است. او بعد از بازی گفت: همه ما از این شکست ناراحتیم. وقتی برابر بازیکنی چون مسی اشتباه می کنی نتیجه این می شود. تاوان اشتباه برابر مسی را دادیم. هنوز هم نمی دانم که چگونه گل نخست بارسلونا به ثمر رسید. توپ در اختیار ما بود و می توانستیم یک ضد حمله روی دروازه بارسلونا ترتیب دهیم اما بر خلاف جریان بازی بارسا به گل رسید. گل نخست هدیه ما به بارسلونا بود.

نویر درباره دیدار برگشت برابر بارسلونا که قرار است سه شنبه هفته آینده در آلیانس آره نا برگزار شود،گفت: الان دیگر باید به دیدار برگشت فکر کنیم. نباید این شکست را پیش روی خود قرار دهیم بلکه باید از دیدار برابر پورتو درس بگیریم که شب باشکوهی در آلیانس آره‌نا خلق کردیم. امیدوارم که بتوانیم در دیدار برگشت خوب نتیجه بگیریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )