کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه شورای آکادمی ملی فوتبال اعلام کرد در گذشته هیچ برنامه مدونی برای ساماندهی و نظارت بر مدارس فوتبال وجود نداشت.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان ضمن تشکر از فعالیت‌های آکادمی درباره ساماندهی مدارس فوتبال، با بیان مطلب فوق گفت: جا دارد تشکر ویژه‌ای از آقایان علیزاده و گل‌محمدی که این کار پایه و ریشه‌ای را انجام داده و تلاشهای موثری را انجام داده‌اند، داشته باشیم. حدود هفت سال پیش فعالیت‌های آکادمی در این زمینه آغاز شد و در آن زمان مدارس فوتبال تنها یک اسم بود و هیچ برنامه مدونی برای ساماندهی و نظارت بر آنها وجود نداشت.

وی در ادامه افزود: مدرسه فوتبال یک نهاد بسیار مهم در خدمت فوتبال است که پیش از این به عنوان یک بنگاه اقتصادی و تنها با دید در آمدزایی به آن نگاه می‌کردند. اما درحال حاضر با تدوین آئین‌نامه، ارائه مجوز، برگزاری دوره‌های آموزشی، برگزاری مسابقات دوره‌ای و نظارت و ارزیابی بسیار خوب و موثر آکادمی ملی فوتبال و هیات‌های فوتبال استان‌ها، این مدارس ساماندهی شدند و این زنجیره مهم در حال حاضر در خدمت فوتبال و پیشرفت آن قرار گرفته است.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین تاکید کرد: هیچگاه نباید از فعالیت‌های انجام شده راضی شد. درست است که اقدامات خوبی انجام گرفته اما همه باید در جهت بهبود مستمر این مدارس تلاش کنیم. آکادمی ملی فوتبال و کمیته جوانان با یکدیگر تعامل خوبی دارند و باید با همکاری سایر بخش‌های مربوطه و بخصوص کمیته آموزش، دوره‌های خوب، برنامه‌ریزی مناسب و مدونی را در این زمینه داشته باشند.

وی یادآور شد: فعالیت در فوتبال پایه همیشه برای ما مهم بوده و تلاش‌های زیادی دراین زمینه انجام داده‌ایم اما نظر فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا بر این است که فوتبال در رده‌های پایه باید برای کودکان جنبه سرگرمی داشته باشد تا رقابت.

کفاشیان در پایان گفت: به همین خاطر سال گذشته آخرین سالی بود که مسابقات آسیایی زیر ۱۴ سال به صورت مسابقه قهرمانی برگزار شد و از سال جدید مجددا به صورت فستیوال که بیشتر جنبه سرگرمی و نه رقابت برای کودکان را دارد، برگزار می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.