کارلوس دونگا، اسکار را به دلیل مصدومیت از فهرست بازیکنان تیمش برای کوپا آمه‌ریکا خط زد و به جای او کوتینیو را به تیم ملی برزیل دعوت کرد.

به گزارش ایسنا، تابستان امسال رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا در کشور شیلی برگزار خواهد شد و ۱۶ تیم از آمریکای جنوبی در این دوره از رقابت‌ها به میدان خواهند رفت.

کارلوس دونگا در آستانه شروع این رقابت‌ها اسکار، هافبک چلسی را به دلیل مصدومیت از فهرست تیمش خط زد تا این بازیکن طراح بزرگ‌ترین غایب برزیلی‌ها باشد.

اسکار تابستان سال ۲۰۱۲ در المپیک لندن حضور داشت و سپس در جام کنفدراسیون‌ها و جام جهانی ۲۰۱۴ نیز در ترکیب تیم ملی کشورش به میدان رفت و این تابستان اولین باری است که او در خدمت تیم ملی برزیل نیست.

برزیل امیدوار است در کوپا آمریکا ۲۰۱۵ که یک ماه دیگر در شیلی برگزار می‌شود، بتواند با سرمربیگری کارلوس دونگا پایان تلخ جام‌جهانی را به فراموشی بسپرد.

کارلوس دونگا درباره خط خوردن نام اسکار از فهرست تیم ملی برزیل گفت: اسکار در آخرین جلسه تمرینی در چلسی مصدوم شد. با مورینیو و پزشکان این باشگاه صحبت کردیم. ریکاوری او زمان‌بر خواهد بود و به این ترتیب نمی‌تواند در بهترین فرم خود در کوپا‌ آمه‌ریکا حضور پیدا کند. صحبت‌های زیادی در خصوص کوتینیو در انگلیس وجود دارد و این به دلیل کیفیت بازی او در لیورپول است. برزیلی ‌ا مشتاقانه منتظر درخشش او در پیراهن تیم ملی هستند. کوتینیو این فصل همه را به وجد آورده و شایسته پوشیدن پیراهن برزیل است.

فهرست بازیکنان برزیل برای کوپا آمه‌ریکای ۲۰۱۵

جفرسون، دیگو آلوس، مارسلو گروهه، فابینیو، مارسلو، فیلیپه لوئیس، دنیلو، داوید لوئیز، مارکوئینوس، تیاگو سیلوا، میراندا، لوئیس گوستاوو، فرناندینیو، الیاس، کاسمیرو، اورتون ریبریو، داگلاس کاستا، ویلیان، فلیپه کوتینیو، روبینیو، نیمار، دیگو تاردلی، روبرتو فیرمینو.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.