کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به علی کفاشیان نایب رئیسی او را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، نماینده شرکت بازاریابی ایتالیایی MP & SILVA، رؤسای فدراسیون‌های فوتبال کویت و بنگلادش در پیام‌هایی جداگانه کسب عنوان نایب رئیسی علی کفاشیان در کنفدراسیون فوتبال آسیا را تبریک گفتند.

شیخ سلمان بن‌ابراهیم آل‌خلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه خود نوشت: انتخاب شما به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در بیست‌وششمین کنگره این کنفدراسیون را که ۹ اردیبهشت ۹۴ برگزار شد، صمیمانه تبریک می‌گویم. مطمئنم که نگرش و دیدگاه شما سهم ارزشمندی در راستای توسعه فوتبال در سطح قاره کهن خواهد داشت.

احمد شیفر، نماینده شرکت بازاریابی MP & SILVA نیز در نامه تبریک خود به علی کفاشیان نوشته است: پیرو انتخاب شما به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، تبریک صمیمانه من را پذیرا باشید و بهترین‌ها را برای شما طی سال‌های پیش‌رو آرزومندم. تجربه شما در هرم فوتبال بدون شک یک سرمایه عظیم برای انجام این مأموریت مهم محسوب می‌شود و معتقدم همانند گذشته در راستای دفاع از ارزش‌های فوتبال تمام تلاش خود را خواهید داشت.

شیفر در پایان نامه خود آورده است: بر این اساس در چالش‌های پیش‌رو قدرت، سلامت و موفقیت را برای‌تان آرزومندم و منتظر دیدار مجدد شما در آینده‌ای نزدیک جهت به اشتراک گذاشتن ایده‌های سازنده و همکاری‌های مؤثرمان هستم.

رئیس فدراسیون فوتبال کویت نیز در نامه‌اش به علی کفاشیان نوشت: در ابتدا اجازه دهید تا موفقیت شما را در بیست‌وششمین کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا و کسب عنوان نایب رئیسی تبریک بگویم.

شیخ احمد الفهاد الصباح در ادامه گفت: مطمئناً همکاری‌های دو جانبه و دوستانه‌مان در راستای توسعه فوتبال در سطح آسیا مفید خواهد بود.

همچنین قاضی صلاح‌الدین، رئیس فدراسیون فوتبال بنگلادش در نامه خود نوشته است: من نیز به نوبه خود از طرف فدراسیون فوتبال بنگلادش کسب عنوان نایب رئیسی کنفدراسیون فوتبال آسیا را از صمیم قلب تبریک می‌گویم. امیدوارم همکاری‌ها و ارتباطات فدراسیون‌های فوتبال بنگلادش و ایران در جهت توسعه فوتبال این دو کشور و در نهایت در سطح آسیا افزایش یابد.

رئیس فدراسیون فوتبال بنگلادش در پایان نامه تبریک خود به کفاشیان نوشت: بهترین‌ها را برای‌تان خواستارم و آرزومند توسعه فوتبال آسیا و در نهایت کامیابی کنفدراسیون فوتبال آسیا هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.