سرمربی میلان دلیل اصلی شکست تیمش برابر ناپولی را تصمیم سخت گیرانه داور دانست. او تاکید کرد که تا زمانی از میلان اخراج نشود به کار خود ادامه خواهد داد.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته‌ی سی و چهارم رقابت‌های سری A یک دیدار برگزار شد که در آن میلان بحران زده شکست سختی را متحمل شد. شاگردان فیلیپو اینزاگی که در ورزشگاه سن‌پائولی به میدان رفته بودند با سه گل بازی را واگذار کردند تا دیگر برای همه ثابت شود روسونری در بحران به سر می‌برد و اینزاگی جوان نیز گزینه شایسته‌ای برای مربیگری در این تیم نیست.

فیلیپو اینزاگی سرمربی جوان میلان از شکست تیمش در این دیدار ناراحت است. او می گوید که ۱۰ نفره شدن تیمش باعث شد تا این شکست سنگین رقم بخورد: "از الان دیگر همه درباره آینده من صحبت خواهند کرد و منتظر اخراج شدن من هستند. از اینکه در دیدار برابر ناپولی بازی را واگذار کردیم ناراحت هستم. ما بازی را خوب شروع کردیم و تا دقیقه ۷۰ نیز بازی خوبی را به نمایش گذاشیم. اخراج دی چلو کار را بر ما سخت کرد. میلان در شش دقیقه همه چیز را واگذار کرد".

او ادامه داد: داور بسیار سخت گیرانه برخورد کرد. حرکت دی چلو تنها یک کارت زرد داشت. اگر او اخراج نمی‌شد اطمینان دارم که نتیجه دیگری رقم می خورد. میلان در این دیدار بازی خوبی را به نمایش گذاشت. گل نخستی که دریافت کردیم روی یک شوت سنگین بود و همین زمنیه ساز شکست ما بود.

ماتیا دیسترو مهاجم میلان بعد از تعویض شدن ناراحت به نظر می‌رسید و حتی اعتراض خود را نیز به این تصمیم اینزاگی نشان داد. سرمربی میلان در این باره گفت: همواره وقتی بازیکنی تعویض می شود ناراحتی وجود دارد. من می خواستم با ورود پاتزینی به میدان خط حمله را تقویت کنم. تیم من انگیزه و روحیه خوبی برای تمام کردن فصل به بهترین نحو دارد. بازی‌های باقیمانده بهترین فرصت برای بازیکنان جوان میلان است تا شایستگی های خود را نشان دهند. من با میلان قرارداد دارم و تا زمانی که اخراجم نکرده‌اند به کار خود ادامه می‌دهم. میلان برای من ارزش بسیار زیادی دارم. از این تجربه‌ای خود نهایت استفاده را کرده‌ام.

میلان با این شکست در همان رده یازدهم جدول رده‌بندی باقی ماند تا حتی شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ اروپا نیز بسیار کم باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.