کمک داور بین المللی پیشین فوتبال ایران گفت: توصیه پزشک معالجم باعث شد از دنیای داوری حرفه‌ای خداحافظی کنم وگرنه مشکلی برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نداشتم.

حسن کامرانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص دلیل خداحافظی‌اش از دنیای داوری گفت: در حال حاضر من از ناحیه روده و معده دچار بیماری هستم که همین موضوع باعث شده تا ۶ ماه قبل پزشک معالجم بگوید دیگر حق ندارم به کار داوری حرفه‌ای ادامه دهم. همین توصیه باعث شد از دنیای داوری حرفه‌ای خداحافظی کنم وگرنه مشکلی برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نداشتم.

وی افزود: در دو جام جهانی گذشته تحت فشار زیادی بودم ضمن اینکه به دلیل سفرهای متعدد داخلی و خارجی سیستم تغذیه من کاملا بهم ریخت و همین موضوع کاملا روی سلامتی‌ام اثر گذاشته است.

کمک داور بین المللی پیشین فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش که آیا در حال حاضر بازی‌های داخلی و خارجی را دنبال می‌کند خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی علاقه‌ای ندارم بازی‌های فوتبال را تماشا کنم چون حس خوبی ندارم و اذیت می‌شوم. من ۲۵ سال داوری‌ می‌کردم که ۱۴ سال آن کشوری بود و ۶‌ یا ۷ سال آن بین المللی. از اینکه مجبور به خداحافظی شده‌ام ناراحت نیستم چون لطف خدا همیشه شامل حال من بوده حتی در شرایط فعلی.

کامرانی‌فر تاکید کرد: در ۶ سال گذشته ارتباطات خوبی با کمیته داوری فیفا داشته‌ام و در دوره‌های مختلف کنار مسئولان آموزش فیفا بوده‌ام و می‌خواهم تجربیاتم را در اختیار جامعه داوری کشورم و به ویژه داوران جوان قرار دهم به همین دلیل پیشنهاد ریاست کمیته داوران استان خراسان رضوی را نپذیرفتم.

وی افزود: در حال حاضر می‌خواهم در یک دوره آموزشی فیفا در کوالالامپور که اختصاص به کلاس نظارت و مدرسی داوری دارد شرکت کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.