سرمربی آتلتیکو مادرید در آستانه دویستمین حضور روی نیمکت این تیم، از رویارویی با بارسلونا در فصل گذشته به عنوان بهترین دیدار در دوران مربیگری خود نام برد.

به گزارش ایسنا، روخی بلانکو در هفته سی و چهارم لیگا در ال مادریگال میهمان ویارئال خواهد بود.

آتلتیکو مادرید در حال حاضر با کسب ۷۲ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد و ویارئال نیز با ۵۳ امتیاز رتبه ششم را از آن خود کرده است. هر دو تیم برای حفظ جایگاهشان به کسب امتیاز از این دیدار امیدوارند.

دیگو سیمئونه در مورد تفاوت تیمش با فصل گذشته گفت: تفاوت اصلی این است که در فصل جاری ۱۰ بازیکن جدید در تیم‌مان داریم که باید خودشان را با شرایط این تیم وفق دهند. آنها اما توانسته‌اند به تیم کمک کنند تا برای رسیدن به اهدافی که دارد به خوبی بجنگد. ما سوپرکاپ اسپانیا را کسب کردیم و به جمع هشت تیم پایانی در لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم. در کوپا دل ری هم مقابل تیم قدرتمند بارسلونا شکست خوردیم و حذف شدیم. ما همواره جنگنده ظاهر شدیم و برای رسیدن به هدفمان تلاش کردیم. اگر پیشتر در مورد این صحبت می کردیم که در پنج مسابقه آخرمان در این فصل از نظر ریاضی این توانایی را داشته باشیم که برای دومین سال پیاپی قهرمانی در لیگ فوتبال اسپانیا را از آن خودمان کنیم، شاید کسی باور نمی‌کرد. اگر ما بتوانیم از پنج دیدار باقی مانده مان در لیگا ۱۵ امتیاز کسب کنیم، فقط سه امتیاز از مجموع امتیازهای سال گذشته کمتر خواهیم داشت. تلاش می‌کنیم بتوانیم به امتیازهایی که سال گذشته جمع کردیم، نزدیک شویم.

اتلتیکو مادرید در هفته ماقبل پایانی لیگ در ویسنته کالدرون میزبان بارسلونا صدرنشین خواهد بود. سیمئونه در این مورد هم گفت: باید صبر کرد و دید چه اتفاق هایی رخ می دهند. هیچ صحبتی نمی‌توانم در مورد نتیجه آن دیدار داشته باشیم. کاری که باید انجام دهیم این است که تمرکز بالایی روی دیدارهای خودمان داشته باشیم تا بتوانیم به تمام چیزهایی که می خواهیم دست پیدا کنیم.

رویارویی با ویارئال دویستمین باری است که سیمئونه روی نیمکت آتلتیکو مادرید می نشیند. سرمربی آرژانتینی روخی بلانکو ابراز امیدواری کرد تیمش به زودی بتواند با تیم هایی مانند بارسلونا و رئال مادرید برابری کند. او در این باره عنوان کرد: ما تصمیم داریم کم‌کم پیش برویم. ما توانستیم این توانایی را پیدا کنیم که پس از ۱۴ سال رئال مادرید را شکست دهیم. می خواستیم آتلتیکو به تیمی جنگنده بدل شود. رویای پیشرفت تیم همواره در سرم بوده و هیچ وقت هم کمتر از گذشته نشده است. فکر میکنم تصمیم درستی گرفتم که هدایت آتلتیکو مادرید را پذیرفتم. آن زمان البته هیچ چیز سر جایش قرار نداشت و من نیز این موفقیت‌ها را مدیون بازیکنانم هستم. آنها به من کمک کردند تا بتوانم به تمامی چیزهایی که اکنون دارم دست پیدا کنم. بهترین دیداری که در این ۲۰۰ بازی به خاطر می آورم، دیدار فصل گذشته مان در نوکمپ است. بازی مقابل ۹۰ هزار تماشاگر تیم بارسلونا برایمان خاطره‌انگیز بود. ما پیش از آن دیدار، دیگو کاستا و آردا توران که دو تن از بهترین بازیکنان مان بودند را از دست دادیم اما با بارسلونا مساوی کردیم و قهرمانی در لیگ را به دست آوردیم. این یک اتفاق خاص است.

سیمئونه در مورد انتقادهایی که از او و تیمش در هفته های اخیر می‌شود نیز گفت: هیچ وقت انتقادها روی من تاثیر منفی نداشته اند. فکر می کنم این اتفاق ها طبیعی هستند. پس از سه سال موفقیت آمیز همه از شما انتظار دارند بهترین باشید. وقتی همه می گویند که تیم تان می توانسته بهتر از این باشد، بدان معناست که هنوز برای پیشرفت تیم جای زیادی وجود دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.