کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مربی تیم فوتبال سایپا البرز با بیان اینکه به دنبال ارائه بازی زیبا و تماشاگرپسند در مقابل پرسپولیس هستیم، گفت: در بازی فردا اولویت تیم سایپا کسب ۳ امتیاز است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، فرهاد پورغلامی مربی تیم فوتبال سایپا البرز در نشست خبری قبل از دیدار این تیم مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: در ۴ بازی پایانی فصل قصد داریم بازی‌های خوبی در مقابل حریفان انجام دهیم.

وی افزود: این بازی‌ها برای ما بسیار با اهمیت است و تیم سایپا با ارائه بازی‌های متعددی نشان داده که در این فصل همیشه بازی‌های زیبا و هجومی انجام می‌دهد. 

مربی تیم فوتبال سایپا در مورد بازی مقابل پرسپولیس و جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر بیان کرد: پرسپولیس همیشه تیمی قابل احترام برای ما بوده و از شایستگی‌های فراوانی برخوردار است و در بازی فردا به جایگاه پرسپولیس نگاه نمی‌کنیم.

پورغلامی با بیان اینکه تیم فوتبال سایپا در بازی فردا باید مراقب ضد حملات و بازی هجومی تیم پرسپولیس باشد، اظهار داشت: پرسپولیس با مهاجمان خوبی که در اختیار دارد در هر لحظه می‌تواند سرنوشت بازی را عوض کند.

وی در مورد مصدومین و محرومین بازی مقابل پرسپولیس گفت: ابراهیم صادقی در بازی فردا محروم بوده و مسعود ابراهیم‌زاده و مسیح زاهدی به دلیل مصدومیت در بازی مقابل پرسپولیس حضور ندارند.

مربی تیم فوتبال سایپا در مورد عملکرد میلاد فلاح‌زاده دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا و دلیل عدم استفاده از وی در بازی مقابل تراکتورسازی گفت: در تحلیل‌هایی که کادر فنی سایپا داشت به این نتیجه رسیدیم که حضور اخباری در بازی مقابل تراکتورسازی می‌تواند بیشتر به این تیم کمک کرده و فلاح‌زاده نیز یکی از دروازه‌بانان خوب و آینده‌دار است.

پورغلامی گفت: دلیل استفاده از اخباری به خاطر نوع بازی تراکتورسازی بود.

وی در مورد ادامه همکاری کادر فنی تیم فوتبال سایپا و حضور جلالی در فصل آینده نیز در رأس این تیم بیان کرد: جلسه‌ای با مدیرعامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا داشته‌ایم و دوست داریم که در این همکاری کنیم.

مربی تیم فوتبال سایپا در مورد پیش‌بینی خود از نتیجه بازی فردا گفت: قطعاً برای کسب ۳ امتیاز به میدان می‌آییم اما فوتبال دارای اتفاقات پیش‌بینی نشده است.

پورغلامی بیان کرد:‌ بازی زیبا در کنار کسب ۳ امتیاز برای تیم سایپا اولویت دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.