مربی تیم فوتبال سایپا البرز با بیان اینکه به دنبال ارائه بازی زیبا و تماشاگرپسند در مقابل پرسپولیس هستیم، گفت: در بازی فردا اولویت تیم سایپا کسب ۳ امتیاز است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، فرهاد پورغلامی مربی تیم فوتبال سایپا البرز در نشست خبری قبل از دیدار این تیم مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: در ۴ بازی پایانی فصل قصد داریم بازی‌های خوبی در مقابل حریفان انجام دهیم.

وی افزود: این بازی‌ها برای ما بسیار با اهمیت است و تیم سایپا با ارائه بازی‌های متعددی نشان داده که در این فصل همیشه بازی‌های زیبا و هجومی انجام می‌دهد. 

مربی تیم فوتبال سایپا در مورد بازی مقابل پرسپولیس و جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر بیان کرد: پرسپولیس همیشه تیمی قابل احترام برای ما بوده و از شایستگی‌های فراوانی برخوردار است و در بازی فردا به جایگاه پرسپولیس نگاه نمی‌کنیم.

پورغلامی با بیان اینکه تیم فوتبال سایپا در بازی فردا باید مراقب ضد حملات و بازی هجومی تیم پرسپولیس باشد، اظهار داشت: پرسپولیس با مهاجمان خوبی که در اختیار دارد در هر لحظه می‌تواند سرنوشت بازی را عوض کند.

وی در مورد مصدومین و محرومین بازی مقابل پرسپولیس گفت: ابراهیم صادقی در بازی فردا محروم بوده و مسعود ابراهیم‌زاده و مسیح زاهدی به دلیل مصدومیت در بازی مقابل پرسپولیس حضور ندارند.

مربی تیم فوتبال سایپا در مورد عملکرد میلاد فلاح‌زاده دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا و دلیل عدم استفاده از وی در بازی مقابل تراکتورسازی گفت: در تحلیل‌هایی که کادر فنی سایپا داشت به این نتیجه رسیدیم که حضور اخباری در بازی مقابل تراکتورسازی می‌تواند بیشتر به این تیم کمک کرده و فلاح‌زاده نیز یکی از دروازه‌بانان خوب و آینده‌دار است.

پورغلامی گفت: دلیل استفاده از اخباری به خاطر نوع بازی تراکتورسازی بود.

وی در مورد ادامه همکاری کادر فنی تیم فوتبال سایپا و حضور جلالی در فصل آینده نیز در رأس این تیم بیان کرد: جلسه‌ای با مدیرعامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا داشته‌ایم و دوست داریم که در این همکاری کنیم.

مربی تیم فوتبال سایپا در مورد پیش‌بینی خود از نتیجه بازی فردا گفت: قطعاً برای کسب ۳ امتیاز به میدان می‌آییم اما فوتبال دارای اتفاقات پیش‌بینی نشده است.

پورغلامی بیان کرد:‌ بازی زیبا در کنار کسب ۳ امتیاز برای تیم سایپا اولویت دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.