سرمربی تیم فوتبال راه آهن تهران گفت: رقم خوردن باخت مقابل سپاهان به دلیل عدم اجرای تاکتیک از سوی بازیکنان ما بود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، فرهاد کاظمی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: درباره بازی باید بگویم وزش باد جلوی تاکتیک هر ۲ تیم را گرفت و البته باید تشکری از کمیته داوران داشته باشم که در این هفته‌های پایانی داوری را گذاشتند که بسیار عالی سوت زد.

وی افزود: سپاهان ۲ برتری نسبت به تیم ما داشت، که اولی را می‌توانم پاسورهای خوب این تیم بدانم و پس از آن بازیکنان گلزنی که می‌توانند به خوبی از موقعیت‌ها استفاده کنند. رقم خوردن این نتیجه به دلیل عدم اجرای تاکتیک از سوی بازیکنان ما بود.

درباره میزان شانس قهرمانی ساهان در این فصل گفت: نمی‌دانم سپاهان با چه تیم‌هایی بازی دارد و اینکه این بازی‌ها کجا برگزار می‌شود نیز بسیار مهم است و امیدوارم سپاهان بتواند در پایان فصل قهرمان شود.

وی بیان کرد: درباره تیم خود باید بگویم بازی‌های دشواری داریم و این شرایط را برای ما سخت می‌کند ولی یک ویژگی دارد که باعث می‌شود ما با پیروزی در این بازی‌ها شانسمان را برای ماندن در لیگ را بیشتر کنیم.

کاظمی درباره تقدیر سپاهان از وی تصریح کرد: این نانی بود که برای خودمان بود و بنده تا آخر عمر به یاد لحظاتی که در سپاهان بودم می‌مانم و خوشحالم تلاشم در آن سال‌ها قدمی برای رشد سپاهان بود.

به گزارش تسنیم، دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و راه آهن تهران از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۳ بر صفر به سود نماینده اصفهان خاتمه یافت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.