سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر امروز از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده می‌کردیم، تعداد گل‌های زده سپاهان دو رقمی می‌شد.
به گزارش ایسنا منطقه اصفهان، حسین فرکی در نشست خبری پس از بازی تیم‌های سپاهان و راه آهن اظهار کرد: این پیروزی را قبل از هر چیز به مردم اصفهان و هواداران خونگرم سپاهان تبریک می‌گویم و از آن‌ها تشکر می‌کنم که به ورزشگاه آمدند و به طور همه جانبه از سپاهان حمایت کردند.

وی افزود: بازیکنان ما امروز به خوبی خلق موقعیت روی دروازه راه آهن کردند اما متاسفانه کمتر از موقعیت‌ها توانستیم استفاده کنیم چرا که اگر از تمام موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم، گل‌های زده ما دو رقمی می‌شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: امروز مقابل تیمی بازی می‌کردیم که در ته جدول شرایط مشکلی دارد. به همین دلیل کار مشکلی داشتیم. تیم راه آهن امروز از ابتدا به دنبال در اختیار گرفتن توپ و میدان بود و چاره کار این بود که ما اول گل بزنیم که خوشبختانه گل زدیم و پس از زدن گل اول، گل‌های دوم و سوم را نیز به ثمر رساندیم. امیدوارم در بازی آخرمان که یک بازی خانگی نیز هست، با حمایت هواداران پیروز شویم.

فرکی با بیان اینکه کار سپاهان بسیار دشوارتر از دیگر تیم‌های مدعی است گفت: اعتقاد دارم چون سه بازی آخر ما با تیم‌های انتهای جدولی است، کار دشواری در پیش داریم و باید به هر شکل ممکن برای پیروزی تلاش کنیم. بنابراین می‌توان گفت که کار سپاهان از دیگر تیم‌های مدعی مشکل‌تر است.

وی درباره گرفتن کارت‌های زرد بی‌مورد توسط بازیکنان سپاهان گفت: قبول دارم که گرفتن کارت زرد توسط برخی بازیکنان حرفه‌ای نیست. البته گاهی هم اشتباهات داوری مزید بر علت است. خلعتبری امروز با اشتباه داوری یک کارت زرد گرفت. البته باید کاری کرد که در ایران بازیکنان با گرفتن دو کارت زرد فوری از بازی بعدی محروم نشوند. در اروپا نیز چنین رویه‌ای وجود ندارد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا که آیا امروز از عملکرد محرم نویدکیا راضی بود یا خیر خاطرنشان کرد: باید بگویم که محرم برای سپاهان نعمت است و ما از بازی او بسیار راضی هستیم. محرم به خوبی توانسته نسبت به بازی‌های گذشته بهتر شود و حتی اگر محرم در زمین فقط بایستد برای سپاهان کافی است چرا که از لحاظ روانی به سپاهان کمک زیادی می‌کند.

وی افزود: دادن پاس‌های موفق در زمین حریف، یکی از فاکتورهای موفقیت سپاهان در چند بازی اخیر بوده است. به هر حال هر چیزی به زمان نیاز دارد و ما در تمرین‌ها به خوبی کار کردیم. امروز شرایط دلخواه را به وجود آوردیم هرچند که من به بازیکنان گفتم از نتیجه به دست آمده راضی نیستم چرا که باید گل‌های بیشتری می‌زدیم و این گل‌ها می‌تواند در تفاضل گل سپاهان بسیار موثر باشد.

فرکی افزود: اگر در خط دفاع اشتباهی صورت می گیرد، دلیلش عدم تمرکز مدافعان است. باید روی خط دفاع بیشتر کار کنیم و در دقایق پایانی بهتر روی کارهای دفاعی کار کنیم.

به گزارش ایسنا، برخی هواداران سپاهان علیه علیرضا رحیمی مدیرعامل راه آهن شعار می‌دادند و علیه او می‌گفتند که "رحیمی، دسته یک، پیوندتان مبارک"، "رحیمی به دسته یک خوش آمدی" و این گونه اعتراض خود را نسبت به مدیرعامل سابق سپاهان ابراز داشتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.