هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: طبیعی است با فشار زیاد بازی‌ها تیم ما با مشکل خستگی مواجه شود.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وحید امیری پس از دیدار تیمش مقابل پاختاکور ازبکستان گفت: بازی خیلی سختی برای هر دو تیم بود چرا که هم ما و هم پاختاکور به ۳ امتیاز این بازی نیاز شدیدی داشتیم. 

وی ادامه داد: به دنبال این بودیم که در همین بازی صعودمان را قطعی کنیم اما متاسفانه روز خوبمان نبود و نتوانستیم نماینده شایسته‌ای در این بازی برای ایران باشیم.

امیری در پاسخ به این سوال که چرا تیمش در بازی‌‌های اخیر از دقیقه ۶۰ با افت بدنی مواجه می‌شود گفت: تیم ما در ۳ جبهه می‌جنگد و در همه رقابت‌هایی که در آن شرکت دارد مدعی است. طبیعی است که بازیکنان ما خسته باشند و این مسئله یکی ازمشکلات ما است. باید تلاش کنیم در روزهای پایانی فصل به هر شکلی که شده خستگی را از تن‌مان خارج کنیم. 

وی درباره اینکه چرا در ترکیب اصلی تیمش قرار نداشت، گفت: صلاحدید کادر فنی بود که در ترکیب اصلی نباشم و من به نظر سرمربی تیم احترام می‌گذارم.

امیری در پاسخ به این سوال که آیا تیمش در نهایت می‌تواند قهرمان لیگ شود، گفت: هدف ما این است که هر ۴ بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا در جایگاهی که حقمان است قرار بگیریم. 

هافبک تیم فوتبال نفت تهران در پایان با اشاره به قطعی شدن حضور کارلوس‌‌کی‌روش در تیم ملی تاکید کرد: خدا را شکر که کی‌روش ماندنی شد. او بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی است و از ماندن او خوشحالم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.