سرمربی تیم فوتبال نسف قارشی ازبکستان معتقد است کار این تیم در لیگ قهرمانان بعد از پیروزی بر تراکتورسازی تمام شده نیست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، روزیو بردی‌اُف پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: در نیمه اول خوش‌شانس بودیم که گلی دریافت نکردیم. اکنون نمی‌توانم بگویم کار ما به اتمام رسیده چون یک بازی دیگر نیز باقی مانده و باید آن را پشت سر بگذاریم.

وی افزود: در نیمه اول دیدار مقابل تراکتورسازی حریف روی ما فشار آورد و موقعیت‌های نسبتاً بهتری داشت اما در نیمه دوم ما تلاش بیشتری کردیم و مسلما موقعیت‌های خوبی داشتیم که توانستیم به پیروزی برسیم.

سرمربی نسف قارشی ازبکستان در پاسخ به این سوال که آیا تیمش با وجود داشتن فقط ۲ موقعیت گل مستحق پیروزی در این دیدار بود یا نه؟ گفـت: برای ما مهم گرفتن ۳ امتیاز بود. قبول می‌کنم که ما موقعیت زیادی برای گل زدن نداشتیم و تراکتورسازی فرصت‌های متعددی برای زدن گل داشت اما این ما بودیم که ۲ گل زدیم و حریف‌مان فقط یک بار توانست به گل برسد.

بردی‌اُف ادامه داد: اگرچه خوب بازی نکردیم اما برای ما نتیجه مهم بود و باید تلاش کنیم که در دیدارهای آینده بهتر کار کنیم تا بتوانیم راهی مراحل بالاتر شویم.

وی در پاسخ به این سوال که تراکتورسازی موقعیت‌های بیشتری نسبت به تیمش داشت و با این شرایط آیا نسف قارشی را مستحق پیروزی می‌داند یا نه گفت: هنوز هم ما برای صعود به مرحله بعدی واجد شرایط نشده‌ایم و نمی‌توانم پاسخ دقیقی به این سوال بدهم اما هنوز هم معتقدم موقعیت‌های تراکتورسازی بیشتر از ما بود.

سرمربی نسف قارشی ازبکستان خاطرنشان کرد: لازم می‌دانم از باشگاه تراکتورسازی تبریز به خاطر میزبانی خوب و صمیمی‌شان تشکر کنم؛ برخی از بازیکنان ما در ۱۰ سال اخیر برای دومین بار بود که به تبریز می‌آمدند و باید بگویم مردم این شهر بسیار خونگرم و فوتبال‌دوست هستند. مسئله‌ای که خیلی برای من جالب بود حرکت تماشاگران در پایان بازی بود؛ آنها با وجود اینکه تیم‌شان بازی را باخته بود ایستاده به تشویق بازیکنان پرداختند و این مسئله نشان می‌دهد که مردم شهر تبریز چقدر عاشق فوتبال و تیم‌شان هستند.

بردی‌اُف با اشاره به هوای نامساعد امروز تبریز گفت: دیروز که در این ورزشگاه تمرین کردیم هوا بهتر بود اما امروز تا حدی نامساعد بود و در کیفیت بازی هم تأثیر منفی داشت.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا پیش‌بینی می‌کرد تراکتورسازی بازیکنانی مانند ادینیو را در ترکیبش قرار ندهد و بدون چند بازیکن تأثیرگذارش به مصاف نسف قارشی بیاید گفت: انتظار نداشتیم که بازیکنان اصلی تراکتورسازی نیمکت‌نشین باشند و بدنه اصلی تیم در ترکیب حضور نداشته باشد. حدس نمی‌زدم تراکتورسازی با این ترکیب به میدان بیاید و این موضوع به سود ما تمام شد و توانستیم از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.