سرمربی تیم فوتبال تراکتوسازی گفت: با توجه به شرایط گروه و شانس همه تیم‌ها برای صعود کار دشواری در بازی فردا پیش رو داریم.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان شرقی، تونی اولیویرا در نشست خبری پیش از مسابقه با نسف قارشی اظهار کرد: بازی فردا مثل ۴ بازی قبلی سخت خواهد بود. فاصله امتیازی دو تیم کم است. این امکان برای صعود هر دو تیم وجود دارد. نسف قارشی در لیگ ازبکستان در رتبه اول قرار دارد و به نظر می‌رسد سازمان تیمی خوبی داشته باشد و مطمئنا کار دشواری در بازی فردا خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: دو ماه است که در تبریز حضور دارم و ۴۴ جلسه تمرینی با تراکتورسازی داشتم. در مجموع ۲۷ بازیکن برای لیگ قهرمانان آسیا داریم و همیشه چند بازیکن سرباز و مصدوم نیز داشته‌ایم که با توجه به تعداد کم بازیکنان‌مان کار ما بسیار دشوار است ولی با این حال دست همه تیم‌های این گروه برای صعود به مرحله بعدی باز است.

اولیویرا درباره تیم نسف قارشی اظهار کرد: هیچ تیمی برای باختن به میدان نمی‌آید و چون تیم نسف قارشی نیز شانس برای صعود دارد، مطمئنا سیستم خود را برای بازی فردا عوض می‌کند و چون قدرت دفاعی خوبی دارد، مطمئنا چشم به ضدحملات خواهد داشت.

سرمربی تراکتورسازی تاکید کرد: در این سه سالی که تراکتورسازی در آسیا حضور دارد، چه امکاناتی در اختیار باشگاه بود. ما باید حرفه‌ای‌گری را در باشگاه نهادینه کنیم و برای موفقیت در آسیا نیاز به سرمایه‌گذاری است و باید با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری مناسب انتظار موفقیت در رقابت‌های آسیایی و رقابت با تیم‌های قدرتمند دیگر داشت. باید در ابتدای فصل ببینیم که اهداف باشگاه چیست و متناسب با آن هدف‌ها دست به جذب بازیکن بزنیم و با امکانات و برنامه‌ریزی خوبی وارد مسابقه‌ها شویم.

اولیویرا در پایان خطاب به هواداران گفت: پیامی به هواداران دارم و آن اینکه سه بازی تا پایان این فصل در تبریز داریم و از هواداران می‌خواهم که در این سه بازی به ورزشگاه بیایند و ما را حمایت کنند زیرا با وجود هواداران قدرت می‌گیریم.

به گزارش ایسنا، محمد ایران‌پوریان مدافع تراکتورسازی نیز در این نشست گفت: نسف تیم خوبی است و ما به این مسئله واقفیم که نیاز مبرمی به گرفتن سه امتیاز داریم و این پیروزی با کمتر اشتباه کردن به دست می‌آید و امیدوارم بتوانیم با پیروزی از مسابقه خارج شویم.

وی گفت: همه می‌دانند که سعی می‌کنم همیشه حرفه‌ای زندگی کنم و حرفه‌ای به تمرین‌ها ادامه دهم اما چند مصدومیت از روی بدشانسی به سراغم آمد و باعث شد که از شرایط آرمانی به دور باشم. این گلایه را از رسانه‌ها دارم که همیشه از خط دفاعی تیم ایراد می‌گیرند ولی ما در ۵ بازی تنها یک گل خوردیم و وقتی تیمی گل می‌زند یا گل می‌خورد، کل تیم در آن گل نقش داشته‌اند.

ایران‌پوریان در پایان اظهار کرد: خدا را شکر شرایط تیم برای بازی فردا خوب است و تمرین‌های منظمی برگزار کرده‌ایم و امیدوارم با حمایت تماشاگران یک بازی خوب انجام دهیم و دست پر از میدان خارج شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.