سرپرست استقلال با بیان این که رسانه‌ای کردن، مشکلات این تیم را حل نمی‌کند، گفت که آبی‌پوشان در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری نیاز به آرامش دارند.
به گزارش ایسنا، میرشاد ماجدی در جمع خبرنگاران درباره وضعیت تیمش در جدول رقابت‌های لیگ برتر گفت: طبیعتا کار ما برای قهرمانی سخت شده اما فوتبال با معادلات سر و کار ندارد و اگر بازیکنان بخواهند می‌توانند موفق شوند. ما در تیم ملی فوتسال یک بار خواستیم و چهارم شدیم. باید فعل خواستن را صرف کنیم.

او در پاسخ به این سوال که شنیده شده قرار است ایران خودرو، استقلال را بخرد، اظهار کرد: من چنین چیزی را نشنیدم و احتمالا شایعه است. من فکر نمی‌کنم در ۹ اردیبهشت هم کسی جلو بیاید و باشگاه را بخرد. احساس می‌کنم با همین اسپانسر کار را ادامه می‌دهیم و اعتقاد دارم واگذاری در حد حرف است. برای خصوصی‌شدن نیاز به ساختار است که این ساختار در حال حاضر آماده نیست و بعید می‌دانم استقلال خصوصی شود.

او درباره محرومان تیمش در بازی با پدیده گفت: فخرالدینی محروم است و مجید حسینی به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب است. خسرو حیدری در تمرین‌های ما حضور دارد و احتمالا مشکلی ندارد.

وی در پاسخ به سوالی درباره فحاشی‌های صورت گرفته به تیمش در بازی استقلال و ملوان عنوان کرد: به هر حال همه این بحث‌ها در گذشته هم بوده و آقای افشارزاده بنا دارد، نامه‌ای به کمیته انضباطی بزند و در این باره صحبت کند. قرار نیست هر جا می‌رویم فحاشی‌ها بشنویم و مطمئنم با این قضیه برخورد می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره امیر قلعه‌نویی و شایعات مبنی بر کنار گذاشتن او از استقلال گفت: قلعه‌نویی تا پایان فصل در استقلال است و باید هم باشد. خیلی از تیم‌ها روی احساسات تغییراتی در کادر فنی ایجاد کرده‌ و عموما عاقبت خوبی هم پیدا نکرده‌اند. استقلال این اشتباه را نخواهد کرد.

ماجدی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به انتقاد‌های پیشکسوتان استقلال چیست، عنوان کرد: همه دوستان می‌توانند نظرشان را بدهند. اما آن چیزی که هست این که کادر فنی تلاشش را می‌کند. باید در پیروزی‌ها قدر این کادر فنی را می‌دانستند اما الان همه مقصرند و برای رهایی از نتایج فعلی باید همه تلاش کنند. برخی از انتقادها در این برهه دست سرمربی را می‌بندد و تمرکز را از بین می‌برد. دوستان باید اجازه دهند که دست سرمربی باز باشد.

سرپرست استقلال در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد بازیکنان تیمش در تمرین دیروز به امیر قلعه‌نویی اعتراض کردند، گفت: اولا بازیکنان معترض نبودند. دوما این که امیر قلعه‌نویی با بازیکنان صحبت کرد و آنها پاسخگوی وی بودند. در داخل تیم مشکلی وجود ندارد اما عده‌ای در خارج از تیم مشکل ایجاد می‌کنند. آقایان اجازه بدهند که در چند بازی آینده با آرامش جلو برویم. ما نیاز به آرامش داریم و حمایت‌ها می‌تواند انرژی مثبت به ما بدهد. با این انتقادها روند نزولی ما ادامه پیدا می‌کند.

سرپرست استقلال در پاسخ به این سوال که دستور جلسه هیات مدیره باشگاه چیست، گفت: دستور جلسه را نمی‌دانم اما احتمالا در مورد نتایج اخیر صحبت می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به گلایه‌های افشارزاده چیست، گفت: ایشان مدیرعامل استقلال هستند و فشار زیادی را تحمل می‌کنند. وقتی که صحبتی می‌کنند جایگاهشان از من بالاتر است. اما نظر شخصی من این است که بیشتر از مصاحبه، به آرامش نیاز داریم و با مطبوعاتی کردن مشکلات، چیزی حل نمی‌شود.

ماجدی در پایان و در پاسخ به این سوال که آینده استقلال را چطور می‌بیند، گفت: ایرانی‌ها متخصص در کارهایی هستند که دیگران نمی‌توانند انجام دهند. من مطمئنم بازیکنان ما اگر بخواهند می‌توانند موفق باشند. کادر فنی و مدیریت باشگاه تلاشش را می‌کند و همه ما نگاه‌مان به بازیکنان است. انگیزه باید به بازیکنان تزریق شود تا آنها بتوانند باکیفیت‌تر کار را دنبال کنند. این انگیزه می‌تواند مالی هم باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.