دیدارهای دور برگشت از مرحله‌ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از شبکه ورزش به صورت مستقیم پخش خواهد شد.
به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، دیدارهای برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری با انجام چهار دیدار پیگیری می‌شود.

بنا بر این گزارش، دیدار "بارسلونا - پاری سن ژرمن" که ساعت ۲۳:۱۵ سه شنبه اول اردیبهشت در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می‌شود به صورت زنده در قالب برنامه "دنیای فوتبال" روی آنتن شبکه ورزش خواهد رفت.

این دو تیم هفته گذشته و در مرحله رفت مرحله یک چهارم نهایی با هم به رقابت پرداختند که پاری‌سن‌ژرمن با قبول شکست خانگی ۳ بر یک برابر بارسلونا در آستانه حذف از لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت و این هفته با بکارگیری بازیکنان کلیدی خود همچون زلاتان ابراهیموویچ و مارکو وراتی درصدد جبران شکست است.

در دیگر دیدار دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دیدار "موناکو - یوونتوس" نیز ساعت ۲۳:۱۵ چهارشنبه (دوم اردیبهشت) انجام می‌شود که این دیدار نیز زنده در برنامه "دنیای فوتبال" شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

این دو تیم نیز هفته گذشته و در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با هم رقابت کردند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود یوونتوس به پایان رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.