سرمربی میلان بر این باور است که تصمیم داور در نگرفتن پنالتی برای اینتر درست بوده است.
به گزارش ایسنا، میلان در داربی این شهر به مصاف اینتر رفت و در نهایت هم این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. میلان در حال حاضر ۴۳ امتیازی است و رده نهم جدول را در اختیار دارد. اینتر هم با ۴۲ امتیاز دهم است.

فیلیپو اینزاگی بر این باور است که لوکا بانتی، داور مسابقه در صحنه‌ای که به نظر می‌رسید، لوکا آنتونلی در محوطه جریمه تیمش خطای هند انجام داده، تصمیم درستی گرفته و برای اینتر پنالتی نگرفته است. با توجه به این که در داربی شهر میلان موقعیت‌های زیادی روی دروازه دو تیم ایجاد نشد، گرفتن پنالتی به سود اینتر می‌توانست سرنوشت دیدار را رقم بزند.

اینزاگی در این زمینه گفت: فکر می‌کنم اگر داور آن صحنه را پنالتی می‌گرفت، بسیار سخت‌گیرانه عمل کرده بود. بدون شک آن صحنه نمی‌توانست خطای هند باشد. درست است که این روزها در فوتبال خیلی کمتر از گذشته پنالتی گرفته می‌شود اما به هیچ وچه نمی‌توانم بگویم آن اتفاقی که در محوطه جریمه تیمم رخ داد، پنالتی بوده است. اگر داور آن را پنالتی می‌گرفت، نمی‌توانستم بپذیرم.

تساوی روسونری در این دیدار بدان معنا بود که میلان در ۹ دیدار گذشته‌اش تنها در یک دیدار شکست خورده است. این که اینزاگی توانسته در دیدارهای اخیر تیمش را از باخت‌های زیاد دور کند قابل قبول است اما این که بازیکنان میلان هنوز نمی‌توانند از موقعیت‌هایی که دارند استفاده کرده و گلزنی کنند چیزی نیست که قابل پذیرش باشد. اینزاگی در این زمینه هم گفت: انتظار بیشتری از تیمم در نیمه نخست داشتم. موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم. بازیکنانم تلاش زیادی کردند تا بتوانند در این دیدار گلزنی کنند اما بر این باورم کسب تساوی در داربی میلان نتیجه عادلانه‌ای بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.