سرمربی اینتر می گوید تیمش در داربی میلان شایسته پیروزی بود و عدالت فوتبالی اجرا نشد. او به انتقاد از عملکرد داوری پرداخت و میلان را تیمی خوش شانس دانست.
به گزارش ایسنا، حساس ترین بازی هفته سی و یکم رقابت های سری A برنده نداشت و دو تیم اینتر و میلان در داربی حساس شهر میلان به تساوی بدون گل رضایت دادند.

روبرتو مانچینی، سرمربی اینتر تیمش را شایسته پیروزی در این دیدار می داند. او در نشست خبری بعد از بازی به انتقاد از عملکرد داوری پرداخت و میلان را خوش شانس دانست. سرمربی اینتر گفت: از عملکرد بازیکنانم در این دیدار راضی هستم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. از همان ابتدا نشان دادیم که برای پیروزی به میدان رفته ایم. اصلا به دنبال تساوی نبودیم و به همین خاطر نیز بازی را هجومی دنبال می‌کردیم اما میلان در بیشتر زمان های بازی دفاع می کرد و خوش شانس بود که دروازه اش بسته ماند.

او ادامه داد: خوشحالم که چنین عملکردی را از خود نشان دادیم. داور بازی می توانست یک پنالتی به سود ما بگیرد. نمی دانم چطور آن صحنه را پنالتی اعلام نکرد. من در دیدارهای قبلی درباره عملکرد داور صحبت نکرده‌ام اما الان زمان آن فرا رسیده است که عملکرد داور زیر نظر گرفته شود. بازیکنان میلان چند بار در این دیدار پالاسیو را زدند. یک پنالتی هم برای ما گرفته نشد. اگر اشتباهات داوری نبود اینتر می توانست به راحتی پیروزی شود. در کل اینتر شایسته پیروزی در این دیدار بود و تساوی نتیجه‌ای عادلانه نبود.

میلان با این تساوی ۴۳ امتیازی شد و در همان رده نهم جدول باقی ماند. اینتر نیز با یک امتیاز کمتر در رده دهم جای دارد تا هر دو تیم در فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا نیز حضور نداشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.