ستاره آرژانتینی منچستر یونایتد قصد ندارد این باشگاه را ترک کند و حتی خانه اجاره ای خود را نیز تمدید کرده است.
به گزارش ایسنا، آنخل دی‌ماریا روزهای سختی را در اولدترافورد پشت سر می گذارد. او با انتقادهای زیادی در یونایتد رو به رو شده و همین باعث شده است تا رسانه های انگلیسی از احتمال جدایی او از شیاطین سرخ سخن به میان آورند اما به نظر می رسد که دی‌ماریا در یونایتد باقی می ماند.

روزنامه "دیلی میرر" انگلیس اعلام کرد که دی ماریا می‌خواهد فصل آینده هم برای منچستر یونایتد بازی کند. این روزنامه انگلیسی از زبان همسر دی‌ماریا نوشت: دی‌ماریا می خواهد خود را با فضای فوتبال در انگلیس وفق دهد. او دوست ندارد که یونایتد را ترک کند و حتی اجاره خانه خود را نیز تمدید کرده است تا به همه ثابت شود او به تیم دیگری نمی‌رود.

دی ماریا تابستان سال گذشته با ۵۹.۷ میلیون پوند راهی منچستر یونایتد شد تا به عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر انگلیس انتخاب شود. او در یونایتد عملکرد ضعیفی از خود نشان داده و در ۲۴ بازی که برای این تیم به میدان رفته تنها ۳ گل به ثمر رسانده است. البته او ۱۰ پاس گل داده که آمار خوبی به شمار می‌رود.

دی ماریا اکنون به بازیکنی نیمکت نشین در شیاطین سرخ تبدیل شده است و لوئیس فان خال بازیکنی چون اشلی یانگ را به او ترجیح می دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.