کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس روی ادامه بازی‌های باقی مانده فصل جاری تمرکز کرده و دغدغه فصل بعد را نداشته باشند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدحسین نژادفلاح در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: طبیعی است که در آستانه اتمام رقابت‌های فصل جاری، اخباری درباره نقل و انتقالات منتشر شده و اقداماتی نیز انجام شود. این اتفاقات می‌تواند تمرکز بازیکنان تیم را از بین ببرد. این در حالی است که ما بازی‌های بسیار مهمی در لیگ قهرمانان آسیا در پیش داریم و در ادامه رقابت‌های لیگ برتر نیز باید بهترین نتایج کسب شود تا از اعتبار و جایگاه تیم دفاع شود.

وی افزود: تاکید می‌کنم بازیکنان پرسپولیس در مقطع کنونی صرفا باید روی ادامه بازی‌ها تمرکز کنند و توجهی به مسائل دیگر نداشته باشند و بدانند که سیاست سرمربی و باشگاه برای فصل آینده حفظ بازیکنان کارآمد است. آنها نباید دغدغه‌ای جز تمرکز روی بازی‌های باقی مانده داشته باشند. بازی با لخویای قطر بسیار مهم است چون سرنوشت صدرنشینی پرسپولیس و نتیجه این دیدار ارتباط مستقیم خواهد داشت.

نژاد فلاح تصریح کرد: در فصل نقل و انتقالات با تمام وجود و قدرت اقدام خواهیم کرد و با نظر کادر فنی، تیم مقتدری برای فصل بعد خواهیم داشت اما در این زمینه حرفه‌ای رفتار خواهیم کرد و تا قبل از پایان فصل با هیچ بازیکنی مذاکره نمی‌کنیم مگر آنکه باشگاه این بازیکن در جریان مذاکرات ما باشد. اعضای تیم پرسپولیس نیز باید حرفه‌ای رفتار کرده و تمرکز خود را روی بازی‌های باقیمانده بگذارند و نگران فصل بعد هم نباشند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره پرواز کاروان این تیم به قطر گفت: مشکلی در این راستا وجود ندارد و بلیت تمام اعضای کاروان تهیه شده، مشکل مالیاتی بازیکنان حل و فصل شده و انشاءا.. با خیال راحت عازم قطر می‌شویم و با دست پر به تهران باز می‌گردیم.

وی  از حل مشکلات مالی بازیکنان پرسپولیس خبر داد و گفت: در نشستی که با آقای خان‌محمدی فرماندار محترم شمیرانات و شامبیاتی مدیر کل امور مالیاتی شمیرانات داشتیم، درباره مشکل مالیاتی و ممنوع‌الخروجی برخی بازیکنان   پرسپولیس با آنها صحبت کردیم و ضمن تشریح اهمیت دیدار پرسپولیس و لخویا قطر و وضعیت نقدینگی باشگاه پرسپولیس و همچنین بازیکنان، درخواست کردیم با رعایت قوانین، فرصتی در اختیار باشگاه گذاشته شود تا در اولین فرصت بدهی مالیاتی این بازیکنان پرداخت شود.

نژاد فلاح افزود: خان‌محمدی و شامبیاتی  با درک شرایط و تشخیصی که داشتند به باشگاه پرسپولیس به عنوان نماینده فوتبال ایران فرصت دادند تا بدهی مالیاتی را در اولین فرصت پرداخت کند. جا دارد از توجه و همکاری آنها کمال تشکر را کرده و امیدواریم بتوانیم در اولین فرصت مشکل مالیاتی بازیکنان تیم را حل و فصل کنیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: با توجه به اقدامات انجام شده، هیچ یک از اعضای تیم ممنوع‌الخروج نبوده و برانکو هر بازیکنی را که تشخیص بدهد، می‌تواند با خود به قطر ببرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.