قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس روی ادامه بازی‌های باقی مانده فصل جاری تمرکز کرده و دغدغه فصل بعد را نداشته باشند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدحسین نژادفلاح در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: طبیعی است که در آستانه اتمام رقابت‌های فصل جاری، اخباری درباره نقل و انتقالات منتشر شده و اقداماتی نیز انجام شود. این اتفاقات می‌تواند تمرکز بازیکنان تیم را از بین ببرد. این در حالی است که ما بازی‌های بسیار مهمی در لیگ قهرمانان آسیا در پیش داریم و در ادامه رقابت‌های لیگ برتر نیز باید بهترین نتایج کسب شود تا از اعتبار و جایگاه تیم دفاع شود.

وی افزود: تاکید می‌کنم بازیکنان پرسپولیس در مقطع کنونی صرفا باید روی ادامه بازی‌ها تمرکز کنند و توجهی به مسائل دیگر نداشته باشند و بدانند که سیاست سرمربی و باشگاه برای فصل آینده حفظ بازیکنان کارآمد است. آنها نباید دغدغه‌ای جز تمرکز روی بازی‌های باقی مانده داشته باشند. بازی با لخویای قطر بسیار مهم است چون سرنوشت صدرنشینی پرسپولیس و نتیجه این دیدار ارتباط مستقیم خواهد داشت.

نژاد فلاح تصریح کرد: در فصل نقل و انتقالات با تمام وجود و قدرت اقدام خواهیم کرد و با نظر کادر فنی، تیم مقتدری برای فصل بعد خواهیم داشت اما در این زمینه حرفه‌ای رفتار خواهیم کرد و تا قبل از پایان فصل با هیچ بازیکنی مذاکره نمی‌کنیم مگر آنکه باشگاه این بازیکن در جریان مذاکرات ما باشد. اعضای تیم پرسپولیس نیز باید حرفه‌ای رفتار کرده و تمرکز خود را روی بازی‌های باقیمانده بگذارند و نگران فصل بعد هم نباشند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره پرواز کاروان این تیم به قطر گفت: مشکلی در این راستا وجود ندارد و بلیت تمام اعضای کاروان تهیه شده، مشکل مالیاتی بازیکنان حل و فصل شده و انشاءا.. با خیال راحت عازم قطر می‌شویم و با دست پر به تهران باز می‌گردیم.

وی  از حل مشکلات مالی بازیکنان پرسپولیس خبر داد و گفت: در نشستی که با آقای خان‌محمدی فرماندار محترم شمیرانات و شامبیاتی مدیر کل امور مالیاتی شمیرانات داشتیم، درباره مشکل مالیاتی و ممنوع‌الخروجی برخی بازیکنان   پرسپولیس با آنها صحبت کردیم و ضمن تشریح اهمیت دیدار پرسپولیس و لخویا قطر و وضعیت نقدینگی باشگاه پرسپولیس و همچنین بازیکنان، درخواست کردیم با رعایت قوانین، فرصتی در اختیار باشگاه گذاشته شود تا در اولین فرصت بدهی مالیاتی این بازیکنان پرداخت شود.

نژاد فلاح افزود: خان‌محمدی و شامبیاتی  با درک شرایط و تشخیصی که داشتند به باشگاه پرسپولیس به عنوان نماینده فوتبال ایران فرصت دادند تا بدهی مالیاتی را در اولین فرصت پرداخت کند. جا دارد از توجه و همکاری آنها کمال تشکر را کرده و امیدواریم بتوانیم در اولین فرصت مشکل مالیاتی بازیکنان تیم را حل و فصل کنیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: با توجه به اقدامات انجام شده، هیچ یک از اعضای تیم ممنوع‌الخروج نبوده و برانکو هر بازیکنی را که تشخیص بدهد، می‌تواند با خود به قطر ببرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.