بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت: از نظر بدنی مقابل ذوب‌آهن خسته بودیم و باید بگویم که اختلاف ما با این تیم ۵ گل نبود.
کمال کامیابی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شکست سنگین تیم فوتبال نفت تهران مقابل ذوب آهن گفت: از نظر بدنی واقعاً خسته بودیم چرا که ما چهار روز چهار روز بازی می‌کنیم و در لیگ و آسیا بازی‌های سنگینی انجام دادیم و فشار زیادی روی تیم ما آمده است. البته در نیمه اول باد به شدت بر علیه ما بود و هر گاه بیرانوند شوت می‌زد توپ درون زمین خودمان فرود می‌آمد اما این را در نظر بگیرید که  ذوب آهن در آسیا بازی ندارد و از ما سرحال‌تر بود و ما هم روی اشتباهات فردی سه گل خوردیم و تا خواستیم خودمان را جمع و جور کنیم شرایط سخت‌تر شد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم نتوانستیم نتیجه را جبران کنیم و البته از طرف دیگر ذوب آهن هم خیلی خوب کار کرد و آنها مدتی است که روند بسیار خوبی دارند که باید به آنها تبریک گفت اما ما تلاش می‌کنیم در ۴ بازی باقیمانده بتوانیم به هدفی که داریم برسیم.

هافبک نفت تهران در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کردند در بازی دیروز ۵ گل بخورند، اظهار داشت: در این دو هفته ۲ بازی سنگین با فولاد و ذوب ‌آهن انجام دادیم که همین مسئله بازیکنان ما را واقعاً خسته کرده بود اما هنوز هم باور نداریم که ۵ گل از ذوب آهن خورده‌ایم و باور کنید انگار انرژی بازیکنان ما با سرنگ کشیده شده بود! با این همه کادر فنی قطعاً تلاش خواهد کرد تا بتوانیم در یک ماه آینده که از بازی‌ها باقیمانده در لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی موفق باشیم.

وی در مورد گلی که در این بازی به ثمر رساند هم اظهار داشت: شرایط کرنر بود و من هم به بازیکنان مهاجم اضافه شدم و خوشبختانه توپ جایی آمد که من حضور داشتم و توانستم این توپ را تبدیل به گل کنم اما همان لحظه داور به دلیل خطای مدافع ذوب آهن روی بازیکن ما اعلام ضربه پنالتی کرد که چون توپ من گل شده بود دیگر گل را قبول کرد و پنالتی نگرفت هر چند که ذوب آهنی‌ها اعتقاد داشتند داور باید پنالتی می‌گرفته و به همین دلیل به داور بازی معترض شدند.

کامیابی‌نیا در مورد اینکه نفت باید در فینال جام حذفی باز هم با ذوب آهن بازی کند و آیا احتمال رخ دادن چنین نتیجه‌ای دوباره وجود دارد یا نه افزود: فینال جام حذفی خرداد ماه برگزار می‌شود و قطعاً شرایط تیم ما تا آن زمان با الان فرق خواهد کرد. ما در بازی رفت در لیگ برتر هم با ذوب آهن مساوی کردیم اما قطعاً تا فینال جام حذفی شرایط بدنی ما تغییر خواهد کرد و می‌توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم اما باید بگویم که فاصله ما با ذوب آهن ۵ گل نبود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.