مربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: بازیکنان راه‌آهن به نکاتی که فرهاد کاظمی مد نظرش است نزدیک‌تر شده‌‌اند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرهاد کاظمی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های راه‌آهن و استقلال خوزستان در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر به علت حضور در تمرینات این تیم حاضر نشد و به جای او مرتضی کرمانی‌مقدم دستیارش پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بود.

کرمانی‌مقدم در خصوص این بازی گفت: هفته به هفته بازیکنان سعی می‌کنند تاکتیک‌های فرهاد کاظمی را بهتر انجام دهند و به این مسئله نزدیک‌تر شوند. در بازی با تراکتورسازی و پرسپولیس کمی اشتباهات داوری وجود داشت که اگر این مسائل رخ نمی‌داد ما هم‌اکنون اینجای جدول نبودیم. دیدید که کارشناسان هم گل سالم ما را تأئید کردند.

وی ادامه داد: خدایی ناکرده نمی‌خواهم بگویم داوران از عمد اینگونه سوت می‌زنند اما ما در جایگاهی قرار داریم که اشتباهات داوری باید کمتر باشد و این مسائل باعث شده است تا در انتهای جدول قرار بگیریم. بازی حساسی مقابل استقلال خوزستان داریم و سه امتیاز آن می‌تواند به ما کمک کند تا از ته جدول کنده شویم. امیدوارم بازیکنان دستورات تاکتیکی کاظمی را به خوبی انجام دهند.

در ادامه کنفرانس یکی از خبرنگاران در خصوص مسئله‌ای که باشگاه نفت مسجدسلیمان در خصوص حضور غیرقانونی موتومبا بازیکن خارجی راه‌آهن اعلام کرده‌اند؛ سؤال پرسید که مدیر رسانه‌ای راه‌آهن گفت: خواهش می‌کنم در مورد مسائل فنی سؤال بپرسید و در مورد این موضوع هم باید بگویم که آقایان تاج، بهروان و شهبازی در این مورد توضیح‌ داده‌اند و گفته‌اند زمانی که ITC صادر می‌شود و TMS او از باشگاه مبدأ ارسال می‌شود هیچ مشکلی وجود ندارد و بدون شک این قرارداد قانونی بوده است. این مسائل بیشتر بازی رسانه‌ای مسجد سلیمان بود که راه انداختند.

مربی راه‌آهن در خصوص اینکه آیا معتقد است این تیم در لیگ برتر می‌ماند گفت: ۱۰۰درصد تلاش ما این است که این اتفاق رخ بدهد حیف است که راه‌آهن سقوط کند. راه‌آهن قدیمی و ریشه‌داری است و باید تلاش کنیم تا این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. بازیکنان هم متوجه شدند که فرهاد کاظمی از آنها چه نکات تاکتیکی می‌خواهند و به این مسئله نزدیک شده‌اند. راه‌آهن تیم بازیکن‌ساز و قدیمی‌ است.

کرمانی‌مقدم در خصوص اینکه تمامی مربیان انتهای جدولی قول بقا در لیگ برتر را می‌دهند، تأکید کرد: کدام مربی می‌گوید که تیمش شکست می‌خورد و می‌بازد. به هر حال ما هم امید داریم و تلاش می‌کنیم تا در رده‌های بالاتر قرار بگیریم.

وی در مورد اینکه آیا محروم یا مصدومی برای این بازی دارد، گفت:‌ محروم نداریم و بازیکنان تمام تلاش خود را در میدان انجام خواهند داد.

مربی راه‌آهن در خصوص اینکه آیا شیث رضایی می‌تواند در این دیدار به میدان برود، گفت: همسترینگ شیث کش آمده بود و او به تازگی به تمرینات ملحق شده است.

وی در خصوص عدم استفاده از امیر عابدزاده در درون دروازه گفت:‌ این نظر فرهاد کاظمی است و باید این سؤالات را از او بپرسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.