سرمربی میلان بر این باور است که تیمش اکنون خوب بازی می‌کند و رتبه نازل آنها در جدول رده بندی به خاطر نتیجه‌ نگرفتن در دیدارهای ابتدای فصل است.
به گزارش ایسنا، هفته سی‌ام رقابت‌های کالچو با تساوی خانگی روسونری مقابل سمپدوریا همراه بود.

در این دیدار ابتدا روبرتو سوریانو در دقیقه ۵۸ برای سمپدوریا گلزنی کرد و در دقیقه ۷۴ نیز نایجل دی‌یونگ، گل خورده میلان را جبران کرد تا کار به تساوی کشیده شود. پس از این تساوی، میلان ۴۲ امتیازی شد تا در رده هشتم قرار بگیرد. سمپدوریا هم که فصل خوبی را سپری می‌کند با ۴۹ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی لیگ فوتبال ایتالیا قرار دارد.

فیلیپو اینزاگی پس از این دیدار گفت: خیلی خوب بازی کردیم و از نمایشی که تیمم ارائه کرد راضی هستم. در نیمه نخست عالی بودیم و سمپدوریا را مجبور کردیم سیستم فوتبالش را تغییر دهد. این خیلی بد است که با وجود موقعیت‌های زیاد و سانترهای عالی که روی دروازه حریف داشتیم، نتوانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. فکر می‌کنم در نیمه نخست، یکی از بهترین نمایش‌های فصل‌مان را ارائه کردیم. در طول فصل نمایش‌های خوبی داشتیم اما در دیدارهای اخیر، بهتر از گذشته شده‌ایم. البته از نتیجه‌ای که گرفتیم راضی نیستم ولی نمی‌خواهم از کنار عملکردمان ساده بگذرم.

اینزاگی که مدت‌هاست به خاطر نمایش میلان و رتبه‌ای که در جدول رده بندی دارد، مورد انتقاد قرار می‌گیرد، در ادامه صحبت‌هایش گفت: در مورد جدول رده‌بندی باید بگویم پیش‌تر باید در دیدارهای‌مان نتیجه‌های بهتری می‌گرفتیم تا به این روز نیفتیم. شرایط کنونی، به خاطر از دست دادن امتیاز در دیدارهای ابتدایی فصل است. در پیکار با سمپدوریا نمی‌توانم بگویم بد بودیم. در طول فصل هم بازیکنان آسیب دیده زیادی داشتیم. همه این مساله را می‌دانند. تعداد زیادی از بازیکنان، اکنون به ترکیب تیم بازگشته‌اند و به همین خاطر است که بهتر بازی می‌کنیم. نمی‌توانم بیش از این از شاگردانم انتظار داشته باشم زیرا آنها تمام تلاش‌شان را برای کسب پیروزی به کار می‌گیرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.