بهمن صالح‌نیا و غفور جهانی پیشکسوتان تیم فوتبال ملوان با حضور در رختکن تیم متخب پیشکسوتان سراغ علی پروین را گرفتند.
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال منتخب پیشکسوتان در دیداری دوستانه برای بزرگداشت هفدهمین سالگرد سیروس قایقران از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف یکدیگر می‌روند.

این دیدار در نهایت با نتیجه ۵ بر ۴ به سود منتخب پیشکسوتان به پایان رسید.

گل‌های این بازی را رحیم یوسفی(۲گل)، محسن عاشوری(۲گل) و علیرضا اکبرپور برای تیم منتخب پیشکسوتان و بیژن شجاعی، سرور و بیژن حسینی(۲گل) برای پیشکسوت ملوان به ثمر رساندند.

* در این مسابقه بهروز سلطانی، مرتضی‌ فنونی‌زاده، مصطفی اردستانی،‌ جواد حسن‌زاده، کوروش برمک، ضیاء عربشاهی، محسن عاشوری،  بهروز پرورش‌خواه، رحیم یوسفی، عباس کارگر، بهزاد داداش‌زاده، علی گیوه‌ای، وحید مظاهری، علیرضا اکبرپور، سهراب انتظاری، سعید نعیم‌آبادی، فریدون برقی، محمود سجادی و قاسم موسوی به سرمربیگیری کاظم سیدعلیخانی برای منتخب پیشکسوتان به میدان رفتند.

* در تیم منتخب ملوان بازیکنانی مثل اصغر زارع، رضا ویشگاهی، منوچهر در جزی، علی نیاکانی، غلام محمدوند، حسین داودی، بیژن شجاعی،‌ بیژن حسینی، محسن صنوبری، اصغر شیرپور و ... حضور داشتند.

* بهمن صالح‌نیا و غفور جهانی قبل از شروع بازی به رختکن این منتخب پیشکسوتان رفتند و سراغ علی پروین را گرفتند که وقتی متوجه شدند پروین به انزلی نیامده گفتند این تیم را خیلی دوست داریم اما پرسپولیس فقط با پروین است و ان‌شاالله یک روز دیگر با حضور پروین به اینجا بیایید چرا که او جایگاه دیگری دارد.

* حدود ۱۵۰۰ هوادار با حضور در ورزشگاه این بازی را از نزدیک نظاره می‌کنند.

* چند بازیکن اهل شهر رشت مثل رسول حق‌دوست، افشین ناظمی و رضی مودب‌پور در تیم منتخب ملوان حضور دارند.

* قرار بود این بازی در شبکه باران پخش زنده شود.

* همچنین روز گذشته در انزلی مراسمی به مناسبت هفدهمین درگذشت سیروس قایقران کاپیتان تیم ملی و ملوان برگزرا شد. در این مراسم علیرضا اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال و احمدرضا عابدزاده پیشکسوت فوتبال ایران حضور داشتند.

مجری این مراسم از اسدی که همبازی قایقران بود در خواست کرد برای سخنرانی روی سن حاضر شود که این وقتی او قصد داشت به بالای سن برود از اسدی درخواست کرد کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی را حفظ کنند.

درحالیکه به نظر می‌رسید اسدی از این مسئله ناراحت شده است اعلام کرد واقعا ناراحتم که مسائل خصوصی جلسات به بیرون درز می‌کند مطمئن باشید کسی بیشتر از ما دلسوز فوتبال و تیم ملی نیست و ما هم می‌خواهیم تیم ملی بهترین نتایج را بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.