سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز به صورت جدی تمرینات شاگردانش را زیر نظر داشت.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۶ در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد. خبرنگاران و هواداران در یک ساعت ابتدایی تمرین با صلاحدید حمید درخشان پشت در ورزشگاه درفشی‌فر بودند اما در دقایق پایانی مجوز حضور در درفشی‌فر را به دست آوردند.

* محسن بنگر به خاطر مشکل مصدومیت دستش و با هماهنگی کادر پزشکی زودتر محل تمرین را ترک کرد.

* شاگردان درخشان پس از دویدن و گرم کردن، کار با توپ و مرور کارهای تاکتیکی را در دستور کار داشتند. در بخش بعدی تمرین بازیکنان در قالب دو تیم فسفری و سفید فوتبال درون تیمی را زیر نظر درخشان و عبدی برگزار کردند.

* در بخش فوتبال درون تیمی و برخلاف روز گذشته که درخشان فقط نظاره‌گر بود، امروز سرمربی پرسپولیس با جدیت و انگیزه زیادی عملکرد شاگردانش را زیر نظر داشت. 

* حدود ۵۰ هواداری که روی سکوها نشسته بودند کاملاً ساکت بودند و به این صورت تمرین را تماشا کردند.

* در فوتبال درون تیمی و در صحنه‌ای که مهاجمان تیم فسفری موقعیت خوبی را از دست دادند، حمید درخشان بازی را نگه داشت و با فریاد اعلام کرد که چرا بازیکنان موقعیت را به گل تبدیل نمی‌کنند.

* سوشا مکانی غایب بزرگ تمرین امروز بود.

* برخلاف روز گذشته که نادر باقری به علت مشکلات جسمانی خیلی زود محل تمرین را ترک کرد، امروز از ابتدا در تمرین حضور داشت و مشغول کار کردن با همامی و قدیمی‌پور بود. 

* قدیمی‌پور، دروازه‌بان جوان و سوم پرسپولیس امروز عملکرد خوبی داشت و بارها با عکس‌العمل‌های خوب مانع گلزنی مهاجمان تیم مقابل شد. 

* مانند روز گذشته سه چهار بازیکن تیم امید پابه‌پای دیگر بازیکنان در تمرین حاضر بودند. این بازیکنان در پست‌های دفاع وسط، هافبک میانی، هافبک راست و مهاجم بازی می‌کردند.

* در جریان فوتبال درون تیمی حسین عبدی بارها به صورت جداگانه با بازیکنان صحبت کرده و نکات تاکتیکی را به آنها گوشزد می‌کرد.

*  تمرین امروز سرخپوشان در ساعت ۱۷:۴۵ و پس از یک ساعت و ۴۵ دقیقه به پایان رسید.

* بعد از پایان تمرین نژادفلاح و درخشان جلسه‌ای سرپایی را برگزار کردند.

* در حالی که بازیکنان مشغول سرد کردن بودند با دستور کادرفنی مسعود همامی و قدیمی‌پور به همراه گابریل در زمین ماندند تا هافبک برزیلی پرسپولیس تمرین زدن ضربه ایستگاهی با آدمک‌های تمرینی را انجام دهد. 

* در پایان تمرین امروز هواداران مانند روز گذشته علی کریمی را مورد تشویق خود قرار دادند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.