پیشکسوت پرسپولیس اعتراض هواداران به نحوه بازی این تیم و درخشان را به حق دانست.
به گزارش ایسنا، فرشاد پیوس بعد از پایان دیدار پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی نبود و دو تیم خوب بازی نکردند. بازیکنان پرسپولیس در گلزنی مشکل داشتند. اعتماد به نفس بازیکنان پرسپولیس از بین رفته و برای این دیدار کافی نبود. بازیکنان استرس داشتند و نتوانستند مثل همیشه بازی کنند.

او ادامه داد: باید از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار شود. آنها حتی در بعضی از مواقع نمی‌توانستند پاس سالم به هم بدهند. این عوامل باعث شد که بازی خوبی را نبینیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اقدام اخیر سوشا مکانی اظهار کرد: سوشا اشتباه کرده است و باید با او برخورد شود. به نظرم عامل این حاشیه‌ها ضعف مدیریت و کادر فنی است که به اندازه کافی با خاطیان برخورد نمی‌شود. وقتی بازیکنی را بیرون از ترکیب می‌گذارند حتما دلیلی دارد.

پیوس اعتراض تماشاگران را به حق دانست و ادامه داد: آنها در روز تعطیل به ورزشگاه آمدند که بازی خوبی را ببینند ولی هم نتیجه خوب نبود و بازی خوبی را هم ندیدند. حق را به تماشاگران می‌دهم که اعتراض کنند.

پیوس در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا ادامه همکاری با درخشان به صلاح است، گفت: در این مورد هیات مدیره باید پاسخگو باشد و تصمیم بگیرد ولی در این وضعیت باید به درخشان کمک کرد که تیم را در جدول نگه دارد چرا که الان در با انتهای جدول فاصله کمی داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.