سرمربی تیم امید افغانستان حضور هواداران و مهاجران این کشور در ورزشگاه آزادی را یکی از فاکتورهای مثبت این تیم در مسابقات انتخابی المپیک دانست.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسین صالح در نشست خبری پیش از آغاز تورنمنت انتخابی المپیک در تهران گفت: ابتدا باید سال نو را به همه ایرانی‌ها تبریک بگویم و برای همه تیم‌های این گروه هم‌ آرزوی موفقیت دارم. ما برای شرکت در این تورنمنت زحمات زیادی کشیده‌ایم و باید از فدراسیون ایران و مردم خونگرم این کشور هم تشکر کنم.

او ادامه داد: همان طور که محمد خاکپور گفت ما در گروه سختی قرار داریم و فقط روی کاغذ این گروه، گروه ساده‌ای است. با توجه به سوابق و اطلاعاتی که از ۴ تیم دیگر جمع‌آوری کرده‌ایم می‌دانیم که هر ۵ تیم شانس صعود به دور بعدی را دارند.

وی ضمن تشکر از خبرنگاران حاضر در نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه چقدر روی حضور مهاجرین و هواداران افغانی در این بازی‌ها حساب باز کرده است، خاطر نشان کرد: قبل از اینکه راجع به مسائل فنی صحبت کنم باید بگویم که فدراسیون فوتبال افغانستان با سفارت این کشور هماهنگی‌هایی انجام داده تا هواداران افغانی به ورزشگاه آزادی بیایند. مسلما یکی از فاکتورهای مثبت ما در این مسابقات حضور تماشاگران و مهاجران افغانی هستند که می‌توانند برگ برنده ما باشند.

سرمربی تیم امید افغانستان در پایان گفت: باز هم باید از فدراسیون فوتبال ایران و مردم این کشور تشکر کنم و برای همه تیم‌ها هم آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم تمام تیم‌ها عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )