سی‌امین هفته از لیگ برتر انگلیس با پیروزی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌‌ها و توپچی‌ها آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نخستین روز از هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) ۷ دیدار برگزار شد که در نخستین آنها منچسترسیتی با گل‌‌های ویلفرد بونی (۲۷)، فرناندو (۴۰) و داوید سیلوا (۷۷) موفق شد میهمان خود وست برومویچ را که از دقیقه ۲ بازی ۱۰ نفره شد با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد.

منچسترسیتی با این نتیجه ۶۱ امتیازی شد و جایگاه خود را در رده دوم جدول لیگ برتر تثبیت کرد.

پس از این بازی، آرسنال رده‌ سومی هم در خانه نیوکاسل با نتیجه ۲ بر یک به برتری دست پیدا کرد که در این بازی هر ۲ گل آرسنال را اولیویه ژیرو در دقایق ۲۴ و ۲۸ زد و تنها گل نیوکاسل را هم موسی سیسوکو در دقیقه ۴۹ به ثمر رساند. آرسنال با این پیروزی ۶۰ امتیازی شد و فاصله یک امتیازی‌اش را با منچسترسیتی حفظ کرد.

در سایر بازی‌های امشب از هفته سی‌ام لیگ برتر نتایج زیر رقم خورد:

* استون ویلا صفر - سوانسی یک* ساوتهمپتون ۲ - برنلی صفر* استوک سیتی یک - کریستال پالاس ۲* تاتنهام ۴ - لسترسیتی ۳*وستهام یک - ساندرلند صفر

هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس امروز (یک‌شنبه) با برگزاری ۳ بازی به پایان می‌رسد که در مهمترین آنها از ساعت ۱۷ به وقت تهران لیورپول میزبان منچستریونایتد است. همچنین از ساعت ۱۹:۳۰ چلسی صدرنشین میهمان هال‌سیتی خواهد بود. در آخرین بازی نیز از ساعت ۱۹:۳۰ کوئینزپارک‌رنجرز از اورتون پذیرایی می‌کند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر پس از چلسی ۶۴ امتیازی، من‌سیتی ۶۱ امتیازی در رده دوم قرار دارد و آرسنال ۶۰ امتیازی سوم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.