مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: فردا در مورد لغو بازی با پرسپولیس در جلسه هیأت مدیره و با حضور سرمربی تیم تصمیم‌گیری خواهیم کرد.
مسعود رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار با استقلال و شکست یک بر صفر مقابل این تیم گفت: بازیکنان ما در نیمه اول خیلی خوب بازی کردند اما در نیمه دوم بدن‌هایشان کمی تحلیل رفته بود که علت آن می‌تواند تعطیلی ۷، ۸ روزه تمرینات باشد شاید اگر تیم ما شرایط طبیعی داشت در این مسابقه شکست نمی‌خورد به هر حال فوتبال همین است و ممکن است در آن هر نتیجه‌ای رقم بخورد.

وی در مورد اینکه سازمان لیگ اعلام کرده در صورت موافقت باشگاه نفت مسجد سلیمان بازی با پرسپولیس لغو خواهد شد گفت: تماس‌های زیادی در این مورد با من گرفته شد من هم دچار تعارض شدم از یک طرف بحث پرسپولیس و منافع فوتبال ملی در آسیا مطرح است و از طرف دیگر منافع شهر خودمان مسجد سلیمان در میان است. به همین دلیل نمی‌توانم به تنهایی تصمیم بگیرم فردا با بهروز مکوندی سرمربی تیم و اعضای هیأت مدیره باشگاه در این مورد جلسه خواهیم داشت و در این مورد تصمیم‌گیری می‌کنیم من توپ را به زمین مکوندی انداختم چون می‌خواهم شریک جرم پیدا کنم نمی‌خواهم در این مورد تنهایی تصمیم بگیرم نتیجه فردا شب هر چه باشد به آن عمل خواهیم کرد.

وی در مورد مشکلات مالی نفت مسجد سلیمان گفت: بخشی از مشکلات مالی ما حل شده است امروز هم با اسپانسر جدید قرارداد بستیم با این شرایط فکر می‌کنم بازیکنان تیم ما مثل دوچرخه‌سواران و یا ماشین‌های حاضر در مسابقات رالی باشند که پر از تبلیغات هستند و خود خودرو اصلاً معلوم نیست. در هر حال بخشی از مشکلات حل شده و قرار است ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و همچنین ۱۰ درصد از مبلغ قرارداد کادر فنی را پرداخت کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در مورد اظهارات میلاد زنیدپور که نفت مسجد سلیمان را تیم بینوایان خوانده بود گفت: صحبت‌های او دو بخش بود بخش اول توهین به تیم نفت مسجد سلیمان و تحقیر هم‌بازیهایش می‌شد که قطعاً در این زمینه کمیته انضباطی باشگاه تشکیل جلسه خواهد داد تا در مورد گفته‌های او بررسی‌ها و پیگیرِ‌ی‌های لازم و تصمیم‌گیری انجام شود.

رضاییان ادامه داد: بخش دیگر صحبت‌های او مربوط به من می‌شد و به من توهین کرده بود که گفته بود رضاییان در باشگاه جولان می‌دهد که این مسئله مربوط به من است و من از نقش معلمی خود غافل مانده‌ام زیرا وقتی بازیکن از نظر بدنی کم می‌آورد بدنسازش مقصر است و یا وقتی بازیکن دچار مصدومیت و بیماری می‌شود کادر پزشکی را باید مقصر دانست اما اکنون که بازیکن چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده و از نظر اخلاقی و فرهنگی دچار نقص شده است مقصر من مدیرعامل هستم که مدام به دنبال تهیه پول و امکانات برای بازیکنان بودم و نقش فرهنگی و اخلاقی خودم را فراموش کرده بودم حالا نمی‌دانم چگونه باید خودم را جریمه کنم شاید ۱۰ دور، دور زمین بدوم تا حالم جا بیاید چون پولی که نگرفتم که بخواهم جریمه شوم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )