کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

عضو هیات مدیره استقلال ضمن ابراز تعجب از هجمه ایجاد شده نسبت به عملی که پیش از بازی تیمش و نفت مسجد سلیمان انجام داده است، می‌گوید هدایایی که به بازیکنان این تیم داده بوده، جنبه شخصی داشته و عنوان پاداش درباره آن صادق نیست.
سید سعید افجه‌ای در گفت‌وگو با ایسنا، درباره هجمه ایجاد شده علیه هدایایی که او به بازیکنان پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان داده است، بیان کرد: این هدایا از طرف شخص من بوده و ارتباطی به باشگاه نداشته است. من به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره استقلال از جیب خودم و همکاری دوستان استقلالی‌ام خواستم بابت زحمات کادرفنی و بازیکنان از آنها به نوعی تشکر و قدردانی کنم و چون می‌خواستم به هتل محل اقامت بازیکنان استقلال بروم و نمی‌خواستم که دست خالی هم باشم. قبل از اینکه این هدایا را هم تهیه کنم با آقای قلعه‌نویی هم هماهنگ کردم.

او افزود: این اقدام من، کاملاً شخصی بوده و ارزش این هدایا چیزی حدود ۴۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان بود که جمع آن به ۱۶ میلیون تومان می‌رسید. این عدد را جهت اطلاع عزیزانی مطرح کردم که شاید در جریان کامل مسئله نباشند و تصور کنند که واقعا یک هندزفری به بازیکنان داده شده است. البته این هدایا قابل بازیکنان و کادرفنی استقلال را نداشت و ارزش آنها بسیار بالاتر از این هاست اما توانایی من در آن موقع همین بود و خواستم با همین عمل کوچک به صورت شخصی از آنها تقدیر و تشکر کنم. اگر این هدیه انقدر برای این عزیزان کم بوده، من عذرخواهی می‌کنم.

عضو هیات مدیره استقلال در پایان اضافه کرد: برای من جای تعجب دارد که این هجمه چرا اتفاق افتاده است. چرا وقتی استقلال در صدر جدول ایستاده یک مسئله کوچک را آنقدر بزرگ کرده‌اند؟ شاید عده‌ای دوست ندارند استقلال را در صدر ببینند و برای همین دست به دامن این حواشی شده‌اند تا به تیم لطمه بزنند. به عنوان بحث آخرم، بازهم می‌گویم که اقدام من تنها جهت تقدیر از زحمات بازیکنان و کادرفنی بود و یک اقدام شخصی محسوب می‌شود و عنوان پاداشی که در برخی رسانه‌ها نسبت به آن مطرح شده است، صحیح نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.