سرمربی آرسنال عنوان تیمش باید در بازی برابر منچستر‌یونایتد حمله کند و به دفاع کردن فکر نکند تا موفق باشد.
به گزارش ایسنا، آرسنال و منچستر‌یونایتد دوشنبه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس برابر هم به میدان خواهند رفت تا تکلیف تیم صعود کننده به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها مشخص شود.

آرسن ونگر درباره این بازی حساس گفت: بازی حساسی با منچستر در پیش داریم که اهمیت زیادی برای ما دارد. به خوبی از شرایط آنها آگاه هستیم و می‌دانیم برای غلبه بر منچستر‌ یونایتد باید با چه شیوه‌ای بازی کنیم. آنها تیمی بزرگ و قدرتمند هستند و انگیزه زیادی برای قهرمانی در جام حذفی دارند.

آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه ضعیفی کسب کرده و با شکست خانگی ۳ بر یک برابر موناکو در خانه شانس رسیدن به مرحله بعد این رقابت‌ها را تا حد زیادی از دست داده است.

آرسن ونگر پس از نتیجه ضعیف تیمش در لیگ قهرمانان اروپا که با اعتراض هواداران آرسنال رو به رو شد، گفت: دیدن دوباره بازی برایم خیلی دردناک بود. نمی‌توانم این شکست را هضم کنم. اشتباهات زیادی در این دیدار داشتیم. من هم اشتباه کردم و تصمیمات اشتباهی گرفتم. وقتی بازی را یک بار دیگر نگاه کردم فهمیدم چه اشتباهاتی داشتیم. باید با این مشکلات ساخت. ما همه انسان هستیم و وقتی به دنیا آمدیم هیچ ضمانتی نبوده است که اشتباه نمی‌کنیم. اعتراف می کنم یکی از بدترین روزهای مربیگری‌ام را در آرسنال پشت سر گذاشتم. ناراحت کننده این است که حالا باید با این روحیه پایین در لیگ برتر بازی کنیم. بازیکنانم همگی از این شکست ناراحت هستند. هیچ‌کدام از ما تصور نمی‌کردیم که اینقدر بازی ضعیفی از خود نشان دهیم.

سرمربی آرسنال ادامه داد: در حال حاضر بهترین تصمیم این است که این بازی را فراموش کنیم و به فکر بازی در لیگ برتر باشیم. باید جبران کنیم و بتوانیم حداقل سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم. فرصت خوبی در اختیار ما قرار گرفته است تا بتوانیم در لیگ برتر به موفقیت برسیم تا این خاطره بد از ذهن ما پاک شود. برابر موناکو بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم کاملا بر بازی مسلط شویم. گل نخست بازی برخلاف روند بازی به ثمر رسید و آن گل یک ضربه بزرگ برای ما بود. پس از آن بازی را به طور کامل از دست دادیم و خودمان باعث شدیم تا موناکو بر بازی مسلط شود و گل های دیگری را نیز به ثمر برساند. پس از پایان بازی همه شوکه بودیم. اصلا تصور نمی‌کردیم این نتیجه رقم خورده است. شانس ما برای صعود به مرحله بد بسیار کم است اما فوتبال همیشه داستان‌های عجیبی برای گفتن داشته است. در لیگ برتر بدون شکست بوده ایم و توانستیم بازی‌ها را با برد به پایان برسانیم. خیلی مهم است که روند رو به رشد را ادامه دهیم؛ چرا که رقیبان زیادی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آماده شدند.

سرمربی فرانسوی آرسنال در پایان گفت: تیم من شرایط خوبی در لیگ برتر دارد. با لیورپول به تساوی ۲ بر ۲ رسیدیم. منچسترسیتی را در خانه‌اش شکست دادیم و هفته گذشته نیز کریستال‌پالاس را شکست دادیم. این فصل خیلی تیم‌ها افت کردند. اورتون که فصل گذشته تیم خوبی بود در این فصل در نیمه دوم جدول قرار دارد. در ۱۰ دیدار گذشته باخت نداشته‌ایم و در ۷ بازی به پیروزی رسیدیم و حالا هم می‌خواهیم برد هشتم را به دست آوریم. آرسنال این فصل تلاش زیلادی می‌کند تا بتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند و در جام حذفی هم حرفی برای گفتن داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.