مدافع میانی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که این تیم برای میزبانی در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا باید به عنوان تیم صدرنشین از گروهش در لیگ قهرمانان صعود کند.
رضا نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابتدا در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل بنیادکار در تاشکند گفت: ما در نیم فصل دوم به یک‌باره اوج گرفتیم و تیم به خوبی جا افتاد، حتی در بازی با ملوان و ذوب آهن هم مستحق باخت نبودیم ولی بدشانسی آوردیم. در این بازی هم خوشبختانه ۳ امتیاز را گرفتیم. ما از فرصتی که داشتیم به خوبی استفاده کردیم و در کارهای دفاعی هم عملکرد خوبی داشتیم و در نهایت به آن چیزی که می خواستیم رسیدیم.

وی ادامه داد: شرایط تیم بهتر شده و بازیکنان مصدوم و ناآماده هم به شرایط مسابقه رسیده‌اند. ما باید این روند را در لیگ برتر هم ادامه دهیم چون در بازی‌های لیگ هم دنبال جایگاه خوبی هستیم. قبل از این بازی‌ها خیلی‌ها روی پرسپولیس حساب نمی‌کردند ولی خدا را شکر که نتیجه گرفتیم. در ضمن من از قبل هم گفته بودم که پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و می‌تواند در آسیا نتیجه بگیرد.

نورمحمدی در قسمت دیگری از حرف‌هایش در مورد وضعیت باشگاه اظهار داشت: الان اوضاع خیلی بهتر شده و آقای نژادفلاح هم در کنار تیم است. در ضمن باید از هدایتی هم تشکر کنیم که به بازیکنان روحیه داد. قبلا باشگاه پرسپولیس گویا مخالف بازیکنان بود ولی الان وضعیت بهتر شده و همه با یکدیگر همدل هستیم.

او در خصوص شانس صعود پرسپولیس از گروهش گفت: ما الان وضعیت خوبی داریم و باید در عربستان هم مقابل النصر نتیجه بگیریم تا صعود کنیم. ما می‌خواهیم در مرحله پلی آف که به صورت تک بازی است میزبان باشیم پس باید صدرنشین شویم. چند سال پیش میزبان نبودیم و به الاتحاد باختیم ولی امیدوارم این بار مقابل هواداران بازی کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.