مربی نفت تهران گفت: نتیجه به دست آمده آن چیزی نبود که ما می‌خواستیم اما هنوز ۴ بازی دیگر فرصت داریم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد خرمگاه در پایان دیدار نفت ایران و العین امارات اظهار داشت: حریف از نظر نفری و تاکتیک تیمی خیلی قوی بود و این ما بودیم که با بازی بهتر توانستیم مالکیت توپ را به دست بگیریم. برای رسیدن به گل روی خلاقیت‌های فردی هم حساب کرده بودیم که متاسفانه به خواسته خود نرسیدیم.

وی افزود: نفت در این بازی از هر لحاظ مستحق برد بود و من فکر می‌کنم پنالتی که داور به نفع حریف گرفت تصمیم اشتباهی بود. چاره‌ای نیست و باید مطیع تصمیم داور باشیم. در روزی که می‌توانستیم برنده از میدان خارج شویم فقط یک امتیاز گرفتیم.

مربی نفت تهران در پاسخ به این سوال که آیا کسب یک امتیاز از دو بازی می‌تواند نتیجه خوبی برای این تیم باشد گفت: صددرصد این آن چیزی نبود که ما می‌خواستیم. به هر حال هنوز ۴ بازی دیگر فرصت داریم تا نتایج بهتری کسب کنیم. قبلا هم گفته‌ام نفت تجربه آسیایی ندارد و بازیکنان جوان ما نیاز به زمان دارند تا بازی به بازی در این رقابت‌ها شرایط بهتری پیدا کنند.

خرمگاه با تاکید بر اینکه هر دو تیم با شناخت از همدیگر به میدان رفتند گفت: همانطور که ما تیم العین را به خوبی آنالیز کردیم آنها هم ما را خیلی خوب آنالیز کرده بودند. نقطه قوت ما مالکیت توپ و به سرعت در آوردن بازی است اما آنها خطاهای مکرر سعی بر این داشتند تا بازی را متوقف کنند که در این زمینه هم موفق بودند. شناخت مربیان دو تیم از همدیگر بازی را سخت کرد.

وی در مورد انتخاب بیرانوند به عنوان بهترین بازیکن زمین گفت: گفتم که تیم ما جوان است و بازیکنان ۲۲ ساله نوسانات زیادی دارند. ما تاوان استفاده از بازیکنان جوان را در بازی با پاختاکور دادیم اما نتیجه‌اش را در بازی با العین دیدید که بیرانوند توانست عنوان بهترین بازیکن زمین را به دست آورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.