سرمربی منچستر‌سیتی فشردگی لیگ برتر را دلیل بازی های ضعیف این "همشهری ها" در این فصل عنوان کرد.
به گزارش ایسنا، منچسترسیتی با ۵ امتیاز کمتر از چلسی در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد. با این حال سرمربی سیتی هنوز از قهرمانی در لیگ برتر ناامید نیست. این هفته بازی چلسی و لسترسیتی به دلیل حضور آبی های لندن در فینال جام اتحادیه به تعویق افتاده و این فرصت در اختیار منچسترسیتی قرار گرفته است تا با برتری برابر لیورپول به ۲ امتیازی صدر جدول برسد.

مانوئل پیگرینی پیش از بازی برابر لیورپول درباره شرایط خود در صدر جدول گفت: این اختلاف بسیار مهم است هم از نظر ریاضی و هم از نظر روانی. اگر سه امتیاز دیگر کسب کنیم به فاصله دو امتیازی چلسی می رسیم. در حال حاضر تنها به لیورپول فکر می کنم. آنها برابر بشیکتاش بازی کردند و خسته شدند. این یک امتیاز برای تیم ما است. البته مسئله قطعی نیست و مسئله مهم شرایط روز مسابقه است. اگر بگوییم چون لیورپول روز جمعه به انگلستان بازگشته است و ما به راحتی آنها را شکست می دهیم دلیل خوبی نیست اما من سابقه بازی های اروپایی را دارم و می دانم که اگر روز جمعه به شهر خود برسید نمی توانید برنامه کاملی برای آماده سازی برای بازی در روز یکشنبه داشته باشید.

تیم‌های انگلیسی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا نمایش ضعیفی داشتند. موضوعی که خبرنگاران در سوال بعدی خود از پیگرینی پرسیدند همین سوال بود که سرمربی شیلیایی پاسخ داد:‌ فکر نمی کنم این مسئله به خاطر سطح لیگ برتر انگلیس باشد. همه می دانیم لیگ برتر در چه سطحی قرار دارد. مسائل زیادی بر روی این عملکرد تاثیر دارند. رقابت در لیگ انگلیس بسیار شدید است و در تمامی بازی ها باید تقریبا در حالت صد در صد آماده باشیم. در لیگ های دیگر رقابت در این حد شدید نیست. در ماه دسامبر و ژانویه بازی ها بسیار زیاد می شوند. مخصوصا در ماه دسامبر باید ۹ مسابقه داشته باشید. سال گذشته ما در دو ماه ۱۸ مسابقه انجام دادیم. این روش بهترین راه برای آماده سازی برای مرحله حذفی لیگ قهرمانان نیست. فشردگی بازی ها در انگلیس خیلی زیاد است و این باعث خستگی ما در اروپا می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.