هافبک اتلتیکو مادرید ابراز امیدواری کرد سرمربی آرژانتینی این تیم قراردادش را ۱۰ سال دیگر تمدید کند.
به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های بایرلورکوزن آلمان و اتلتیکو مادرید اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فردا شب (چهارشنبه) از ساعت ۲۳ و ۱۵ به وقت تهران در ورزشگاه بای آره‌نا آغاز می‌شود.

لورکوزن اکنون در جدول رده بندی بوندسلیگا آلمان با ۳۳ امتیاز در رده ششم قرار دارد و اتلتیکو مادرید هم با ۵۳ امتیاز در رتبه سوم لیگا اسپانیا قرار گرفته است.

اتلتیکو در سال‌های اخیر تحت هدایت دیگو سیمئونه آرژانتینی به یکی از قدرت‌های بزرگ در فوتبال اروپا بدل شده است. آنها فصل گذشته قهرمانی در لیگ اسپانیا را کسب کرده و به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم راه یافتند اما مقابل رئال مادرید شکست خوردند.

سران باشگاه اتلتیکو مادرید که از نتیجه‌های سیمئونه در این تیم راضی هستند، به دنبال تمدید قرارداد وی تا سال ۲۰۲۲ هستند. این در حالی است که قرارداد این مربی آرژانتینی تا سال ۲۰۱۷ با این تیم معتبر است. تیاگو که در ترکیب اتلتیکو یکی از مهره‌های قابل اتکای سیمئونه به شمار می‌رود در این زمینه گفت: خبرهای مربوط به تمدید قرارداد را در رسانه‌ها شنیدم. همه ما خوشحالیم. فکر می‌کنم صحبت از تمدید پنج ساله به میان آمده است. ما دوست داریم تمدید قرارداد اتلتیکو با سیمئونه به جای پنج سال، ۱۰ ساله باشد. همه هواداران نیز دیگو را دوست دارند و می‌خواهند او سال‌های زیادی در ویسنته کالدرون بماند.

تیاگو در مورد دیدار تیمشان با لورکوزن در لیگ قهرمانان اروپا هم اظهار داشت: پس از این که چند ماه منتظر این دیدار ماندیم، اکنون می‌دانیم که پیروزی در این دیدار برایمان تا چه حد اهمیت دارد. سال گذشته حضور بسیار خوبی در اروپا داشتیم و امسال هم می‌خواهیم آن را تکرار کنیم. لورکوزن تیمی خوب در آلمان است و سال خوبی را در لیگ پشت سر می‌گذارد. رویارویی با هیچ تیمی آسان نخواهد بود و می‌دانم که لورکوزن هم حریفی دشوار برای ما است.

هافبک اتلتیکو مادرید در مورد این که سیمئونه می‌تواند به الکس فرگوسن در فوتبال اسپانیا بدل شود نیز عنوان کرد: امیدوارم اینطور شود. این یک موضوع با اهمیت برای باشگاه و سرمربی است. نباید اجازه دهیم این موضوع حواس ما را از دیدارهای‌مان پرت کند. در حال حاضر در بخشی بسیار پراهمیت از فصل قرار داریم.

این بازیکن در مورد این که اتلتیکو مادرید می‌تواند موفقیت‌های سال گذشته را تکرار کند خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم خودمان را شانس نخست قهرمانی بدانیم. این که چه کارهایی در سال گذشته انجام دادیم برای ما یک الگوست اما اکنون به چیزی بیش از رویارویی با لورکوزن فکر نمی‌کنیم. این تیم بسیار قوی است و با تعداد بالایی روی دروازه حریفانش حمله می‌کند. آنها بازیکنان با کیفیتی دارند که در امر گلزنی بسیار عالی هستند. می‌دانیم که چطور در فینال سال گذشته شکست خوردیم و دیگر نمی‌خواهیم ببازیم اما در سال جاری، بازی به بازی جلو می‌رویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.