سرمربی تیم فوتبال بورسیا دورتموند شاگردانش را سزاوار پیروزی بر اشتوتگارت می‌داند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ در پی برتری ۳ بر ۲ شب گذشته (جمعه) شاگردانش بر اشتوتگارت در هفته بیست‌و‌دوم بوندس‌لیگای آلمان گفت: به نظرم دورتموند شایسته این برد بود. به آمار نگاه کنید، ما پنج ضربه کرنر نصیب‌مان شد و اشتوتگارت تنها دو ضربه کرنر به دست آورد که از روی همین دو ضربه به گل رسید. در بیشتر دقایق ما بازی را به خوبی تحت‌کنترل خود داشتیم و سعی کردیم که حریف‌مان را تحت‌فشار قرار دهیم به همین دلیل بود که توپ‌های اشتوتگارتی‌ها در زمین مسیری را بی‌هدف طی می‌کرد و کمکی به آنها نمی‌کرد.

وی افزود: وقتی حریف‌تان اعتمادبه‌نفس کافی ندارد باید از موقعیت‌ به دست‌آمده نهایت استفاده را ببرید. در این بازی هم اشتوتگارت شرایط خوبی نداشت و ما از این فرصت نهایت استفاده را بردیم. پس از اینکه اشتوتگارت گل تساوی را به ثمر رساند تیم واکنش خوبی از خود نشان داد و گل دوم‌مان که توسط ایلکای گوندوگان به ثمر رسید، عالی بود. در نیمه دوم دیدید که ما ضدحملات زیادی روی دروازه اشتوتگارت ترتیب دادیم ولی نتوانستیم از آنها بهره ببریم. در ادامه هم اشتوتگارت به ما فرصت زدن گل سوم را داد که رویس از آن استفاده کرد.

سرمربی ۴۷ ساله زردپوشان وستفالن در پایان خاطرنشان کرد: پس از گل سوم پای‌مان را از روی گاز برداشتیم و فرصت خودنمایی را به حریف دادیم. اشتوتگارت صاحب یک ضربه کرنر شد، ما به خوبی دفاع نکردیم و نبرد هوایی را باختیم و آنها از روی یک ضربه کرنر به گل دوم خود رسیدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.