سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پس از پیروزی تیمش در هفته بیست‌وچهارم سری A تأکید کرد که به هیچ عنوان نگران رویارویی تیمش با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا نیست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری پس از پیروزی ۲ بر یک یوونتوس برابر آتالانتا در هفته بیست‌وچهارم سری A که حاشیه امنیت بانوی پیر را در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌ها به ۱۰ امتیاز افزایش داد، تأکید کرد نگران بازی بعدی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا برابر بورسیا دورتموند نیست.

یوونتوس در شرایطی موفق به کسب سه امتیاز بازی شد که از دقیقه ۲۵ تا ۳۹ از میهمان خود عقب افتاده بود، در حالی که تا پیش از این بازی بانوی پیر در تمام ۲۳ بازی خود در سری A تنها هفت دقیقه در تساوی ۲ بر۲ برابر چزنا عقب افتاده بود.

آلگری در پایان این بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: شروع سختی داشتیم، چرا که آتالانتا خوب دفاع می‌کرد و ما سعی داشتیم میان خطوط بازی کنیم اما بیش از اندازه عجله کردیم و چند بار در ضدحملات غافلگیر شدیم. چنین شرایطی نیاز به صبر دارد و ما در نهایت توانستیم موقعیت گلزنی خلق کنیم. مانند بازی برابر میلان این بار هم از روی یک ضربه کرنر گل خوردیم. البته از روی یک ضربه کرنر هم کار را به تساوی کشاندیم و ضربه زیبای آندره‌آ پیرلو راه ما را برای کسب پیروزی هموار کرد.

وی در تمجید از پیرلو اظهار داشت: او دو پای جادویی دارد به خصوص پای راستش و وقتی که توپ را شوت می‌کند، ضربه‌اش انحنای عجیبی پیدا می‌کند. گل او خارق‌العاده بود. ما نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که باید تمام بازی‌ها را ۳ بر صفر ببریم، چون یک سری حریفان هستند که به آسانی به شما اجازه کار نمی‌دهند و نمی‌گذارند که بر بازی سوار شوید.

سرمربی بانوی پیر تصریح کرد: من در این بازی تیمی را دیدم که بسیار با تمرکز بود اگرچه گاهی اوقات شتابزده تصمیم‌گیری می‌کرد و به همین دلیل توپ را لو می‌داد. ما در نیمه دوم باید کار آتالانتا را یکسره می‌کردیم اما با این حال برای کسب این پیروزی خانگی مصمم و با تمرکز بودیم. در واقع تمام آن چیزهایی را که بازی‌‌مان برابر چزنا کم داشت، در این بازی داشتیم.

یوونتوس در ۱۵ دقیقه پایانی به زحمت افتاد اما آلگری تأکید کرد که انتظار چنین چیزی را داشته است. وی خاطرنشان کرد: ما در چنین بازی‌هایی که به هدف نهایی خود می‌رسیم. کمی خسته بودیم و این ماه در تمرینات سخت کار کردیم، چرا که در تعطیلات زمستانی فرصت زیادی نداشتیم. در دقایق پایانی بازی ما به خوبی بر اوضاع کنترل نداشتیم و این اتفاقی است که معمولاً رخ می‌دهد. اکنون در سخت‌ترین بخش فصل قرار داریم. چنین بازی‌هایی برای ما خوب هستند، چون نمی‌گذارند که دچار غرور شویم و یادآوری می‌کنند که هنوز هیچ چیز نبرده‌ایم.

بازی بعدی یوونتوس، سه‌شنبه این هفته در خانه برابر بورسیا دورتموند در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپاست، تیمی که چند هفته‌ای است خوب نتیجه می‌گیرد و جمعه شب در خانه اشتوتگارت با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید و سومین برد متوالی‌اش را کسب کرد.

آلگری در خصوص مصاف با زردپوشان وستفالن عنوان کرد: ما در وضعیت خوبی قرار داریم. بورسیا دورتموند دوباره روی فرم برگشته است و سه‌شنبه بازی رفت ماست. پس باید با تعادل بازی کنیم اما من به هیچ وجه نگران این بازی نیستم. فکر می‌کنم که دو بازی فوق‌العاده را شاهد خواهیم بود و پیش‌بینی می‌کنم که تکلیف تیم صعودکننده در دقایق پایانی بازی برگشت مشخص شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.