شاگردان کارلو آنچلوتی با غلبه بر میزبان خود، شالکه به دهمین پیروزی متوالی خود در لیگ قهرمانان اروپا رسیدند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا چهارشنبه شب دو دیدار برگزار شد که در یکی از این بازی‌ها تیم فوتبال شالکه در خانه خود پذیرای رئال مادرید بود. کهکشانی‌ها که مرحله گروهی را با اقتدار پشت‌سر گذاشته بودند در این بازی هم در حالی با نتیجه ۲ بر صفر از سد نماینده آلمان گذشتند که از حمایت بیش از ۵۴ هزار تماشاگر خود بهره می‌برد.

رئالی‌ها در دقیقه ۲۶ ابتدا با ضربه سر کریستیانو رونالدو به گل رسیدند و با تک‌گل مهاجم پرتغالی خود راهی رختکن شدند. در نیمه دوم هم مارسلو در دقیقه ۷۹ گل دوم نماینده اسپانیا را به ثمر رساند تا شاگردان کارلو آنچلوتی برای صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان کار آسان‌تری در بازی برگشت که ۱۹ اسفندماه ۱۳۹۳ در سانتیاگوبرنابئو برگزار می‌شود، داشته باشند.

رونالدوی ۳۰ ساله با گلی که به شالکه زد رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد. وی تاکنون در ۵۸ بازی لیگ قهرمانان اروپا موفق به زدن ۵۸ گل شده است. وی همچنین با پیروزی در ۲۸ بازی از رقابت‌های دور حذفی این مسابقات از رکورد ویکتور والدس و ادوین فن‌در سار گذشت. کریس همچنین با گلزنی در بازی شب گذشته برای ۱۲ بازی متوالی خارج از خانه در لیگ قهرمانان اروپا موفق به گشودن دروازه حریفان شد.

در دیگر دیدار شب گذشته هم بازل سوئیس در ورزشگاه سنت یاکوب پارک مقابل پورتوی پرتغال تن به تساوی یک بر یک داد. بازل در این دیدار با گل دقیقه ۱۱ درلیس گونزالس از میهمان خود خیلی زود پیش افتاد اما این برتری تا دقیقه ۷۹ دوام داشت، چرا که دانیلو از روی نقطه پنالتی گل تساوی پورتو را به ثمر رساند تا بازی برگشت دو تیم با هیجان بیشتری برگزار شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.