مدیر تیم فوتبال امید از احتمال رویارویی ملی‌پوشان با اردن و کره شمالی در اردوی کیش خبر داد و گفت: مسئله استفاده از ورزشگاه آزادی برای بازی‌های مقدماتی انتخابی المپیک ریودوژانیرو حل شد و امیدواریم با موافقت و حمایت فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک بتوانیم در تعطیلات عید از علیرضا جهانبخش و سردار آزمون استفاده کنیم.
حبیب کاشانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت برنامه‌های اردویی تیم فوتبال امید گفت: امروز (دوشنبه) پیش‌پرداخت هتل محل اقامت تیم امید در اردوی کیش انجام شد و تیم امید از ۲ تا ۱۰ اسفند اردویی را در این جزیره برگزار می‌کند. بنا بر عذرخواهی که فدراسیون فوتبال سوریه مبنی بر این که تیم امیدش نمی‌تواند در کیش با تیم ایران بازی کند، ما به دنبال حریفان تدارکاتی جایگزین هستیم و با توجه به حضور تیم کره شمالی در آن مقطع زمانی در امارات، از آنها خواسته‌ایم تا در صورت امکان به کیش آمده و با تیم ایران بازی کنند. همین طور اردن هم یکی از تیم‌هایی است که ممکن است در کیش با آن‌ها بازی کنیم. در غیر این صورت با یک تیم داخلی بازی تدارکاتی خواهیم داشت. همچنین اردوی کویت هم در زمان تعیین شده یعنی ۱۸ تا ۲۵ اسفند پابرجاست.

وی درباره حل مشکل استفاده از ورزشگاه آزادی برای بازی‌های مقدماتی انتخابی المپیک ۲۰۱۶ به میزبانی ایران گفت: ما چندین مشکل داشتیم که تمام این‌ها در حال برطرف شدن است؛ در بحث میزبانی مسابقه‌های مقدماتی المپیک خوشبختانه مشکل استادیوم آزادی حل شد. همچنین امیدواریم درخواستی که برای تغییر زمان هفته بیست و سوم لیگ برتر داشتیم تا تیم امید بتواند با آرامش در اردوی کویت شرکت کند هم مورد تایید قرار بگیرد. در این باره با مهدی تاج رییس سازمان لیگ جلسه‌ای برگزار کرده‌ایم و ایشان نیز با همکارانشان در سازمان لیگ جلساتی را داشته‌اند تا این جابه‌جایی زمانی انجام پذیرد.

مدیر تیم امید با ابراز امیدواری نسبت به استفاده از علیرضا جهانبخش و سردار آزمون در تعطیلات عید گفت: ما بارها از فدراسیون فوتبال خواسته‌ایم تا با توجه به اهمیت و حساسیت بازی‌های تیم امید در انتخابی المپیک ۲۰۱۶ بتوانیم از علیرضا جهانبخش و سردار آزمون در این رقابت‌ها استفاده کنیم و امیدواریم با توجه به تدارکاتی بودن اردوی تیم ملی بزرگسالان، فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک با این موضوع موافقت کرده و از تیم امید همچون گذشته حمایت کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.