سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به تجربه تیم فولاد خوزستان در بازی‌های مختلف گفت: تجربه این تیم خوزستانی در بازی فردا کار را برای استقلال خوزستان سخت می‌کند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان در برابر استقلال خوزستان در هفته نوزدهم لیگ بر‌تر اظهار داشت: مهم‌ترین هدف ما در بازی با فولاد خوزستان ارائه یک بازی تماشاگر پسند جنوبی است.

وی با اشاره به بازی این دو تیم در دور رفت لیگ بر‌تر کشور جام خلیج فارس عنوان کرد: متأسفانه شرایطی پیش آمد و نتوانستیم در آن بازی نتیجه مطلوب را کسب کنیم و بازنده از میدان خارج شدیم.

سرمربی استقلال خوزستان با بیان اینکه تجربه تیم فولاد خوزستان از ما زیاد‌تر است، گفت: تیم ما تازه شکل گرفته و قطعاً بازی سختی با فولاد داریم اما سعی و تلاش تیم استقلال خوزستان کسب امتیاز در همه بازی‌های لیگ بر‌تر است.

وی افزود: در نیم فصل دوم توانستیم به یک سری از اهداف خود برسیم و در ۳ بازی سختی که برگزار کردیم امتیاز گرفتیم و شکست نخوردیم.

ویسی بیان کرد: شاید کسب یک امتیاز برای تیم‌هایی که به دنبال قهرمانی هستند شکست محسوب شود اما برای تیم ما کسب یک امتیاز خیلی مهم است و نباختن در بازی‌ها سبب افزایش روحیه تیم می‌شود.

وی اظهار داشت: البته ما به دنبال کسب جایگاه خوب در لیگ بر‌تر هستیم و به همین جهت نمی‌خواهیم با کسب یک امتیاز هر بازی موقعیت خود را به خطر بندازیم.

سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به محبوبیت فولاد خوزستان در این استان گفت: فولاد در بین مردم این استان جا افتاده و امروزه تماشاگران زیادی برای بازی‌های این تیم به زمین می‌آینده که بدون هیچ بی‌احترامی به حریفان فولاد خوزستان را تشویق می‌کنند.

وی عنوان کرد: ۳ امتیاز بازی فردا برای هر دو تیم حائز اهمیت است و امیدواریم بتوانیم با یک بازی خوب ۳ امتیاز را بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.