معاون ورزشی باشگاه استقلال در مورد اینکه چرا شب قبل از بازی با سپاهان، به کرار جاسم پول پرداخت شد، گفت: دیناری به این بازیکن پرداخت نکردیم.
علی نظری جویباری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره مشکلات مالی استقلال اظهار داشت: هیئت مدیره در حال پیگیری مشکلات مالی است و روز گذشته جلسه‌ای  با امیر رضا خادم برگزار کرد. تاکنون خبر خاصی در مورد حل مشکلات مالی اعلام نشده است.

وی در مورد اعتراض بازیکنان استقلال به عدم پرداخت مطالبات‌شان گفت: بازیکنان حق دارند که ناراحت باشند چون به آنها پرداختی نداشتیم و باید در این زمینه کاری کرد. همه نگران مسائل مالی هستند و باید از کادر فنی و بازیکنان تشکر کرد که با این شرایط کارشان را انجام می‌دهند.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در مورد اینکه چرا شب قبل از بازی با سپاهان، به کرار جاسم پول پرداخت شد، تصریح کرد: دیناری به این بازیکن پرداخت نکردیم. حدود ۳ ماه پیش مدیربرنامه‌های کرار به خاطر ممنوع الخروج شدن وی، پول قرض کرد و ما قول داده بودیم که به آنها این پول را بدهیم.

نظری جویباری در خصوص حرف‌وحدیث‌های بوجود آمده درباره هلمکه عنوان کرد: زمانی که اعلام شد این بازیکن مصدوم شده و ۶ هفته قادر به بازی کردن نیست، تصمیم به فسخ قرارداد او گرفتیم اما با توجه به اینکه هلمکه به تیم الاهلی مصر پیوست، قرار شد در جلسه‌ای با دکتر نوروزی و پزشکان دیگر در این زمینه صحبت کنیم و ببینیم ماجرای رفتن او به مصر چیست.

وی در مورد اینکه چرا باشگاه استقلال باید به بازیکنی که حتی یک دقیقه برای استقلال بازی نکرده است، پول فسخ قراردادش را بدهد، گفت: به هر حال ما با این بازیکن قراردادی بسته بودیم اما متوجه شدیم مصدوم شده و نمی‌تواند تا ۶ هفته بازی کند. ضمن اینکه من پزشک نیستم و نمی‌دانم به چه دلیل مصدوم شد. پزشک فدراسیون فوتبال سلامت این بازیکن را تایید کرده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.