بازیکن برزیلی جدید الاهلی مصر اعلام کرد که پیش از مذاکره با مسئولان این تیم مصدومیتش را به اطلاع آنها رسانده بود.
به گزارش خبرگزاری فارس، هندریک فرانک هلمکه، بازیکن جدید الاهلی مصر از پیوستن به بزرگترین باشگاه قاره آفریقا خوشحال است و اشاره کرد که برای پذیرفتن پیشنهاد الاهلی تردید نکرده است.

هندریک اعلام کرد چیزهای زیادی درباره باشگاه الاهلی می‌داند و در جام باشگاه‌های فوتبال جهان بیش از یک بار این تیم را دیده و به خوبی آن را می‌شناسد و می‌داند که چه افتخاراتی در مصر و قاره آفریقا کسب کرده و برخی بازیکنان این تیم مانند وائل گوما و محمد ابوتریکه را می‌شناسد.

وی اضافه کرد: این قرارداد با الاهلی سه سال و نیم طول می‌کشد و بسیار خوشحالم که مورد استقبال کادر فنی و بازیکنان، به خصوص گاریدو و علل عبدالصادق، مدیر فوتبالی باشگاه قرار گرفتم. صمیمت در این باشگاه بین همه وجود دارد.

هندریک خاطرنشان کرد: در دیدارهای دوستانه در زانوهایم احساس درد میکردم و تست پزشکی انجام دادم تا شرایط زانویم مشخص شود و همچنین معلوم شود که آیا به عمل جراحی نیاز هست یا خیر. این مسئله به هیچ وجه مرا نگران نمی‌کند و پیش از انجام مذاکرات آن را به مسئولان الاهلی اطلاع داده بودم و مشخص است که دوران درمان بیش از سه هفته طول نخواهد کشید.

وی همچنین اعلام کرد که پیام‌های حمایتی زیادی از زمان پیوستنش به الاهلی دریافت کرده است و ابراز امیدواری کرد که در دوران حضورش در این تیم به رسیدن الاهلی به رویاها و اهدافش کمک کند و بتواند حمایت بیشتری از هواداران کسب کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.