سرمربی تیم ملی فوتبال امارات اعلام کرد تیمش به اولین هدفش که رسیدن به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا بود، رسیده است.
به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی علی پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل استرالیا در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ اظهار داشت: هر سه روز یک بار تحت فشار و مقابل تیم‌های قدرتمند بازی کردن، یک تجربه بسیار خوب برای بازیکنان است. باید در لحظات حساس تمرکز داشته باشید به خصوص در ۱۵ دقیقه اول، در پایان نیمه اول و شروع نیمه دوم اما ما در ۱۵ دقیقه اول بازی تمرکزمان را از دست دادیم و دو گل خوردیم.

وی ادامه داد: این درس بزرگی است و ما باید یاد بگیریم که ۹۰ دقیقه تمرکز داشته باشیم و اشتباهات قابل قبول نیستند زیرا شکست شما را رقم می‌زنند. بازی بزرگ و مهمی بود. دیدار نیمه‌نهایی آسان نیست تا روی اشتباه در ۱۵ دقیقه اول بازی دو گل دریافت کنید به خصوص زمانی که مقابل تیم میزبان و هواداران بی‌شمارش به میدان می‌روید. تغییر نتیجه بازی سخت بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال امارات خاطرنشان کرد: این نتیجه تأثیر فراوانی روی ما گذاشت اما بهترین عملکردمان را به نمایش گذاشتیم تا بازی را به تساوی بکشانیم اما کار راحتی نبود. استرالیا بازی را برد زیرا تیم برتر میدان بود. سه مسابقه بسیار سخت مقابل ایران، ژاپن و استرالیا داشتیم؛ هر سه مسابقات سختی بودند. امروز بسیاری از بازیکنان خسته بودند و من فکر می‌کنم قدرت کافی برای تغییر نتیجه را نداشتیم.

وی اضافه کرد: سه روز برای ریکاوری برخی بازیکنان کافی نبود. تلاش کردیم نتیجه را برگردانیم اما پس از دریافت دو گل در ۱۵ دقیقه ابتدایی، بازگرداندن نتیجه کار راحتی نبود. همچنین پاس‌های زیادی را از دست دادیم و استرالیا از آنها استفاده کرد.

مهدی علی گفت: وقتی به اینجا آمدیم، هدفمان رسیدن به نیمه‌نهایی بود و به اولین هدفمان رسیدیم اما این رویای بزرگی نبود، رویای بزرگ قهرمانی در این مسابقات بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.