سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است در صورت رفتن کی‌روش از تیم ملی باید یک مربی بزرگتر از او هدایت تیم ملی ایران را برعهده بگیرد.
عبدالله ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درمورد کی‌روش گفت: کسی که باعث خوشحالی مردم شود قطعا محبوبیت پیدا خواهد کرد. کی‌روش خیلی راحت تیم را به جام جهانی برد و ما مقابل آرژانتین فقط یک گل خوردیم. در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا هم هیچ‌کس فکر نمی‌کرد از گروهمان بالا بیاییم ولی سه بازی را بردیم و متأسفانه در بازی چهارم بدشانسی آوردیم.

او ادامه داد: عملکرد ایران در این بازی‌ها خوب، بد و زشت بود. ما سه بازی را بردیم، ولی مقابل عراق بعد از اینکه ۱۰نفره شدیم تمرکزمان را از دست دادیم. این درحالی است که نباید با ۱۰نفره شدن تمرکزمان را از دست می‌دادیم. حتی اگر هشت‌نفره هم می‌شدیم باید عراق را می‌بردیم. با این حال بچه‌ها غیرت به خرج دادند و عملکرد آنها قابل تقدیر است.

ویسی عنوان کرد: اخراج پولادی از زمین مسابقه نباید اینقدر برای ما دردسر درست می‌کرد. تیم ما شایسته قهرمانی در آسیا بود و لیاقت آن‌ را داشت و اگر کمی حرفه‌ای‌تر عمل می‌کردیم عراق را شکست می‌دادیم. نباید برای کی‌روش و تیم ملی شمشیر را از رو ببندیم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا موافق ماندن کی‌روش در تیم ملی است، گفت: این موضوع ارتباطی به من ندارد و مسئولان فدراسیون تصمیم‌گیرنده هستند. نکته مهم این است که بازیکنان عاشق کی‌روش هستند و مردم هم او را دوست دارند. اگر کی‌روش برود باید مربی بزرگتر از او بیاورند درغیر این صورت بازیکنان تیم ملی حاضر نیستند با مربی کوچک‌تر از کی‌روش کار کنند و آنها باید در این زمینه خودشان را قانع کنند.

ویسی در پایان در مورد تغییر تاریخ بازی‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: به این موضوع معترض نیستیم چون سازمان لیگ قبل از شروع جام ملت‌ها اعلام کرده بود که اگر تیم ملی زودتر از پیش‌بینی‌ها از جام ملت‌های آسیا حذف شود، احتمال زود برگزار شدن بازی‌های لیگ وجود دارد. از این لحاظ خودمان را آماده کرده بودیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )