تیم‌های مدعی چلسی و منچسترسیتی با قبول شکست مقابل رقبای نه‌چندان سرشناس خود از گردونه رقابت‌های جام حذفی انگلیس کنار رفتند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، دور چهارم از مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های انگلیس عصر امروز (شنبه) با انجام ۹ دیدار پیگیری شد که در یکی از این دیدارها تیم فوتبال چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج پذیرای بردفورد سیتی بود. شاگردان ژوزه مورینیو در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب حریف دسته سومی خود شدند و از رسیدن به مرحله یک‌هشتم نهایی این مسابقات بازماندند.

بردفورد در این بازی چهار بار توسط جاناتان استید (۴۰)، فیلیپه مورایس (۷۴)، اندرو هالیدی (۸۱) و مارک یتس (۹۰) دروازه میزبان خود را گشود و برای آبی‌پوشان لندنی هم گری کیهیل (۲۰) و رامیرز (۳۷) گلزنی کردند.

در بازی دیگر منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان میدلزبرو دسته اولی بود که این دیدار به برتری ۲ بر صفر میهمان انجامید. گل‌های میدلزبرو را در این دیدار پاتریک بامفورد (۵۲) و کیکه (۹۰) به ثمر رساندند تا این تیم با حذف حریف لیگ برتری خود به دور پنجم رقابت‌ها راه پیدا کند.

در سایر دیدارهای برگزار شده عصر امروز هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

بیرمنگام‌سیتی یک - وست‌برومویچ ۲کاردیف‌سیتی یک - ریدینگ ۲دربی کانتی ۲ - چسترفیلد صفرپرستون نورث‌اِند یک - شفیلدیونایتد یکساوتهپمتون ۲ - کریستال‌پالاس ۳ساندرلند صفر - فولام صفرتاتنهام یک - لسترسیتی ۲

همچنین از ساعت ۲۱ امشب لیورپول در ورزشگاه آنفیلد پذیرای بولتون است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.