کاپیتان پرسپولیس گفت: اگر پنج‌شنبه (دیروز) سرِ تمرین نمی‌رفتم برخی دوستان اعلام می‌کردند من دوپینگی هستم!
محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص غیبت‌های اخیرش در تمرینات پرسپولیس اظهار داشت: شما هم اگر جای من بودید و در اوج آمادگی از تیم ملی خط می‌خوردید دیگر روحیه‌ای برای تمرین کردن نداشتید.

وی ادامه داد: خط خوردنم از تیم ملی با آن شرایط آمادگی ضربه روحی سنگینی بر من وارد کرد و به این خاطر روحیه حضور در تمرینات پرسپولیس را نداشتم اما به هر شکلی بود در تمرین دیروز (پنج‌شنبه) حضور پیدا کردم تا بیشتر از این برایم حاشیه درست نکنند.

کاپیتان پرسپولیس در واکنش به این مساله که برخی سایت‌های خبری تاکید کرده‌اند بازیکن دوپینگی پرسپولیس محمد نوری نیست، گفت: یکی از دلایلی که باعث شد با وجود روحیه نه چندان خوب به تمرینات برگردم، همین مساله بود. باور کنید اگر به تمرینات بر نمی‌گشتم دوستان اعلام می‌کردند بازیکن دوپینگی من هستم!

نوری در مورد اینکه گفته می‌شود یکی از همبازیانش دوپینگ کرده است، یادآور شد: در جریان این موضوع نیستم اما معتقدم بعضی از مکمل‌ها اصل نیستند و موادی در آن به کار برده می‌شود که نیروزا هستند. بازیکنی هم که این پودر‌ها را مصرف می‌کند از همه جا بی‌خبر گرفتار می‌شود.

وی تاکید کرد: امیدوارم هیچ یک از بازیکنان ما و کلا هیچ فوتبالیستی این‌چنین گرفتار نشود تا مجبور نباشد مدت زیادی را دور از میادین سپری کند.

کاپیتان پرسپولیس صحبت در خصوص تیم ملی و دلیل خط خوردنش را به آینده موکول کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )